PayPal SEPA-machtiging accepteren technische fout

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 721521

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik heb al een tijdje een probleem met PayPal; als ik een betaling wil maken via mn bank dan moet ik de "SEPA-machtiging tot automatische incasso" accepteren maar elke keer als ik op de "accepteren en doorgaan" knop druk dan treed er een technische fout op waardoor ik niet meer verder kan met m'n betaling.

Mijn bank is ING. Een vriend zit bij de Rabobank en heeft hetzelfde probleem.
Geprobeerd:
- Cache en cookies clearen (wat PayPal voorstelde)
- Verschillende browsers + incognito mode
- M'n bankrekening opnieuw koppelen

Heeft iemand een oplossing?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 721521 op 24-11-2016 09:51 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 721521 op 24-11-2016 16:20)

• rbnboot
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-05 20:08
Ik had hetzelfde probleem en het was eigenlijk vrij eenvoudig op te lossen, heb de volgende reactie van PayPal gehad
Met betrekking tot uw vraag, ik begrijp dat het erg vervelend is dat u deze melding te zien krijgt. Helaas heeft PayPal last van een technische storing. Ik wil u aanraden de SEPA machtiging te annuleren en hierna weer goed te keuren. Hierna zou u gewoon weer transacties moeten kunnen maken. Mijn excuses voor het ongemak!

U kunt als volgt de machtiging tot automatische incasso annuleren:

Log in op uw PayPal-rekening.
Klik op 'Wallet'.
Klik op de bank.
Klik op 'Weergeven' naast Machtigingsinstructie.
Klik op ‘Autorisatie verwijderen'.

Wanneer u de machtiging tot automatische incasso annuleert, kunt u uw bankrekening niet gebruiken om directe bankbetalingen uit te voeren. U kunt echter wel geld toevoegen van uw bankrekening aan uw PayPal-saldo of geld opnemen van uw PayPal-rekening naar uw bankrekening.
Het probleem was dat het niet helemaal werkte, wat je moet doen is de authorisatie intrekken en dan (ik heb het gedaan via steam) een betaling doen via paypal, dan accepteren en vervolgens werkt alles weer als vanouds

Alle reacties

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis je eigen inzet in dit topic. Wat heb je bijv. zelf al gevonden en wat zei Paypal toen je het probleem bij hen voorlegde?

Voor nu laat ik het topic open.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• xtrmx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-05 20:34
Precies hetzelfde aan de hand hiero, sinds een dag of twee.

http://allestoringen.be/problemen/paypal

Aan de comments te zien zijn er meerdere mensen die hier last van hebben, maar zonder oplossing tot nu toe.

[ Voor 59% gewijzigd door xtrmx op 24-11-2016 05:37 ]

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:23
Zowel ik als mijn broer hebben hetzelfde probleem met onze PayPal rekeningen. De enige mogelijkheid die lijkt te werken is te betalen met een gekoppelde Credit Card.

Kwa browser etc. maakt het inderdaad geen moer uit.

Topicstarter
Yorinn schreef op donderdag 24 november 2016 @ 00:08:
[mbr]Ik mis je eigen inzet in dit topic. Wat heb je bijv. zelf al gevonden en wat zei Paypal toen je het probleem bij hen voorlegde?

Voor nu laat ik het topic open.[/]
Toen ik het bij PayPal voorlegde zeiden ze dat ik mn cache en cookies moest clearen, als dat niet werkte moest ik hun bellen.
Misschien had iemand het probleem al opgelost dus ik dacht van ik gooi het ff op een forum voordat ik PayPal bel

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55
Zelfde issue hier, op meerdere apparaten, lijkt me dan geen cache/cookie probleem.

ING bank, Credit card werkt wel, al kan ik niet bij alle aankopen switchen van betaalmethode.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +8 Henk 'm!

• rbnboot
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-05 20:08
Ik had hetzelfde probleem en het was eigenlijk vrij eenvoudig op te lossen, heb de volgende reactie van PayPal gehad
Met betrekking tot uw vraag, ik begrijp dat het erg vervelend is dat u deze melding te zien krijgt. Helaas heeft PayPal last van een technische storing. Ik wil u aanraden de SEPA machtiging te annuleren en hierna weer goed te keuren. Hierna zou u gewoon weer transacties moeten kunnen maken. Mijn excuses voor het ongemak!

U kunt als volgt de machtiging tot automatische incasso annuleren:

Log in op uw PayPal-rekening.
Klik op 'Wallet'.
Klik op de bank.
Klik op 'Weergeven' naast Machtigingsinstructie.
Klik op ‘Autorisatie verwijderen'.

Wanneer u de machtiging tot automatische incasso annuleert, kunt u uw bankrekening niet gebruiken om directe bankbetalingen uit te voeren. U kunt echter wel geld toevoegen van uw bankrekening aan uw PayPal-saldo of geld opnemen van uw PayPal-rekening naar uw bankrekening.
Het probleem was dat het niet helemaal werkte, wat je moet doen is de authorisatie intrekken en dan (ik heb het gedaan via steam) een betaling doen via paypal, dan accepteren en vervolgens werkt alles weer als vanouds

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Had dat probleem bij 1 bedrijf. Moest eerst naar PayPal overboeken met Ideal en toen pakte die 'm wel van saldo. Daarna geen problemen meer gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-01 14:24
De oplossing dat bij mij werkte.

https://www.reddit.com/r/...or_please_try_to/da9d5z3/

1. Debit card autorisatie verwijderen van je gekoppelde bank
2. Betaling procedure opnieuw volgen en nieuwe SEPA autorisatie acepteren, laden van de pagina duurt even. Maar dan is de transactie voltooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
rbnboot schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:05:

[...]

Je bent een held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

[...]

Werkt hier helaas niet.

Na het verwijderen van de oude autorisatie en vervolgens het accepteren van de nieuwe SEPA richtlijnen tijdens de betaling geeft PayPal volgens Steam autorisatie problemen bij het doen van de betaling:
Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method.
Hetzelfde probleem doet zich ook voor bij andere bedrijven waar ik via machtiging wil betalen. Hiervoor al meer dan 10 jaar nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:37

thof

FP ProMod
Vreemd genoeg werkte het mij mij niet via de deskop, maar wel als ik het met mijn mobiele device doe. Daar ook de vraag om de SEPA te bevestigen hoewel rekening al jaren gevalideerd is en de machtiging in mijn wallet te zien is. Het bevestigen gaat daar dus wel goed en zo dus toch nog mijn Black Friday betaling kunnen doen.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:01
Helaas werkt de procedure bij mij ook niet. Na het verwijderen van de autorisatie lijkt het eerst goed te gaan, maar ik krijg dan uiteindelijk toch de error "Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method."

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik had datzelfde probleem, maar wacht het wel een paar dagen af.
Zoveel storingen, lijkt me niet aan de klantzijde te zitten.
Tot vorige week koek en ei, en gisteren inderdaad 10 minuten die draaiende cirkel voor authorisatie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 19:05
Storing duurt wel lang zeg, al twee weken nu! Het lijkt overigens alsof alleen Nederland er last van heeft want ik hoor op het internet alleen maar klachten van Nederlanders met dit SEPA machtiging probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remco3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-12-2021

[...]

Je bent mijn held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VN1X
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-05 10:19
PatrickC schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:54:
Helaas werkt de procedure bij mij ook niet. Na het verwijderen van de autorisatie lijkt het eerst goed te gaan, maar ik krijg dan uiteindelijk toch de error "Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method."
Yup precies hetzelfde probleem. Na het verwijderen van de authorisatie lijkt het in eerste instantie goed te gaan (zowel via Paypal als My Paypal geprobeerd overigens) maar vervolgens krijg ik dezelfde foutmelding.

Behoorlijk irritant dit. Andere sites werken prima met Paypal en heb dit probleem enkel op Steam (zowel via de desktop app als op Steampowered).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
VN1X schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:50:
[...]

Yup precies hetzelfde probleem. Na het verwijderen van de authorisatie lijkt het in eerste instantie goed te gaan (zowel via Paypal als My Paypal geprobeerd overigens) maar vervolgens krijg ik dezelfde foutmelding.

Behoorlijk irritant dit. Andere sites werken prima met Paypal en heb dit probleem enkel op Steam (zowel via de desktop app als op Steampowered).
Als workaround maar een iDeal overboeking gedaan naar mijn Paypal rekening en hierna de aankoop via Steam gedaan.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:44

wontcachme

You catch me? No you wont

Hebben jullie nog steeds last van de storing? Ik probeerde eergisteren iets te betalen en kreeg ook deze fout. Echter ben ik een beetje huiverig om de machtiging in te trekken als dat het probleem ook niet verhelpt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• PatrickC
wontcachme schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:18:
Hebben jullie nog steeds last van de storing? Ik probeerde eergisteren iets te betalen en kreeg ook deze fout. Echter ben ik een beetje huiverig om de machtiging in te trekken als dat het probleem ook niet verhelpt.
Een aantal dagen terug weer een aankoop gedaan via Steam op de normale manier. Ik kreeg eerst wel nog een foutmelding omdat ik op Paypal mijn bankrekeningnummer niet meer geautoriseerd had. Na dit gedaan te hebben kon ik in Steam gewoon mijn Paypal account gebruiken als vanouds.

Pagina: 1