Tis weer microsoft tijd...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:10
Ik heb in beide (1, 2)draadjes al iets gezegt dus ik mag niet meer maar er wordt weer eens flink langs de plang geslagen met het modden.
Deze is volgens mij geen -1 flame. (hij mist wel wat duidelijkheid en is niet echt eerlijk t.o.v. MS maar geen -1)

Dit is daarentegen wel degelijk een directe flame want niet microsoft maakt een driver maar de fabrikant (dus 3dfx als nvidia het niet heeft afgekocht).

Dit vind ik een beetje te laag voor mijn doen.

He dit is eigenlijk wel een mooi geformuleerde mening. Weet niet of die nu inzichtvol is of flame :)

Nou ik denk dat iedereen er nog genoeg kan vinden...

En nog 1: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=320062 +4 vind ik persoonlijk een beetje heel erg hoog.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Dit vind ik een beetje te laag voor mijn doen.
Ok dat ik op 1 neer wordt gezet ok maar 0 first post??? dat vind ik een beetje heel erg kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En nog een prachtige troll in deze thread, en wel hier: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=320310

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 18:11 schreef wildhagen het volgende:
En nog een prachtige troll in deze thread, en wel hier: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=320310
Dat is echt een beauty! Staat nu wel op -1! >:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje nog (ik ben de draad aan het doorworstelen): waarom staat deze op +2? Ben ik de enige die hier een troll in ziet? Ik bedoel, als iedereen gaat reageren op trolls en flames is helemaal het hek van de dam. Hij heeft wel een beetje gelijk, maar toch vind ik het een troll, ook door het taalgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Echt, mod me maar lekker weg, I don't care, maar ik word er echt DOODziek van, van al die mensen die maar zeiken en klagen en irritant doen zonder enige logische reden...
Waarschijnlijk omdat hij dit zegt. Hij is lekker aan het trollen maar ik mag niet modden dus als je durft. Take him down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 01:05 schreef wauskes het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij dit zegt. Hij is lekker aan het trollen maar ik mag niet modden dus als je durft. Take him down
Hehe, had ik al gedaan :)
Ik vroeg me gewoon af waarom die op +2 stond, misschien dat iemand een goede reden kon (kan) bedenken.

EDIT: óf ik had hem al gemod, óf er zijn al weer flink wat mensen na me gekomen, óf ik heb hem zojuist niet omlaag geholpen. :? |:( Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 02:07 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Hehe, had ik al gedaan :)
Ik vroeg me gewoon af waarom die op +2 stond, misschien dat iemand een goede reden kon (kan) bedenken.

EDIT: óf ik had hem al gemod, óf er zijn al weer flink wat mensen na me gekomen, óf ik heb hem zojuist niet omlaag geholpen. :? |:( Wie helpt?
óf zoveel mensen hebben die reactie al gemod dat een volgende moderatie eigenlijk geen zin meer heeft. |:(

/me schat dat er nog 25 moderaties (en dat is niet overdreven) nodig zijn om die reactie op -1 te krijgen. Eén PM zou ook goed zijn trouwens. :P ;)

(ik had die reactie overigens al veel eerder eens een zetje naar de catacomben gegeven, dus ik kan niet veel meer uitrichten)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Pagina: 1