Toon posts:

deze case krijg ik. kank daar nog wat leuks mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze case krijg ik binnekort. (ja echt krijgen, heb em niet gekocht)
Kan ik daar nog wat leuks mee?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/temp/case1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/temp/case2.jpg

hier staat verdere info
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0207070510993903778&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=95330&TK_PAR[MEDIUM]=

nu heb ik deze kast

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rene.bolt/temp/kast2.jpg

Verwijderd

Reken maar! Een 120mm fan onder-voorin en 1 boven-achterin! Raampie, baybus. Dat moet wel lukken!

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Als je hem daar ook weer neerzet kan je er weinig mee. Ziet em nauwelijks. Maar je kan em zeker een mooi kleurtje geven eventueel met kleuren ik elkaar over laten lopen. Leuk raam werkje ermee maken. Met dat deurtje kan je ook wat mee. Tja verzin het maar. Hoe handiger je bent hoe meer je er mee kan.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

Topicstarter
gaat mij vooral om de cooling. Ik wilnamelijk mijn huidige kast niet slopen (om het maar zo te zeggen), maar met die kast kan ik wel en beetje klooien. suiten was ik niet van plan. Kunt er wel een hoop fans in kwijt trouwens.

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

Ik heb die kast ook maar dan in het zwart en een iets andere uitvoering(zie sig). Ben (nog steeds) bezig om er watercoeling in te bouwen. Verder is hij super groot van binnen en kun je makkelijk overall bij.

-

Verwijderd

een raam met een fan voorin aan de onderkant en een neon dr achter is ook wel vet dan een paar fannetjes aan de zijkant onderaan... (zodat ze wel onder die kast uitkomen, als je em daar gaat zetten)... 1 of 2 fans bovenin... en eentje achterin..

en een baybus om ze aan of uit te zetten...

das wel leuk lijkt mij zo

als je het kan, kan je dr ook nog waterkoeling indoen natuurlijk...

ps. bij dit alles ben ik ervanuit gegaan dat je em op dezelfde plek gaat zetten als je vorige case

heb je em echt gekregen???? hoezo geeft iemand em dan aan je??? ohja, ik heb em net zelf ook ff besteld...

Verwijderd

ja gooi er maar een paar fan's in zou ik zeggen.

Zo'n klepje zou ik er direct afslopen NET ZO VET IRRITANT!!!! heb een kast staan met net zo'n klepje zit alleen maar in de weg. WEGSLOPEN die ROMMEL >:)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Genoeg ruimte voor een radiator denk ik.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Maak er eerst maar ff wielen onder, nu je er nog niks in hebt zitten. En ga alvast dingen zagen enzo.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Dikke fans overal erin...
Raampie in het deurtje...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg hem omdat ik wat gedaan heb voor iemand. Er zit nu nog een server in. als die helemaal is leeg geroofd krijg ik hem dus, wiltjes zitten er al onder >:)

Ik hoor het al, ik kan er flink mee knutselen

Verwijderd

that's one big case

Verwijderd

je krijgt zeker de at versie? moet je gewoon dat atx rek uit je ouwe case zagen en dat in die nieuwe schroeven

Verwijderd

Topicstarter
neee, ATX..... :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 20:09 schreef killerbolt het volgende:
neee, ATX..... :)
nou waarom vraag je dan wat je er mee moet? creatief zijn en vervolgens overgooien die harde waren

• marteltor
  • Laatst online: 00:22
kan je niks mee, kun je beter ruilen tegen mijn hq08 ;) :9

• Paitor
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

gewoon als oefencase gebruiken
Dus raampjes enzo maken.
En marteltor:
Het is niet JOUW HQ, maar van je vader.
Dus niet zo opscheppen.
En ja, het is wel MIJN pc >:)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Ik heb deze case ook, alleen dan zonder die extra knopjes rechts, bij mij zitten ze netjes achter het deurtje weggewerkt. In deze kast haal ik zonder coolers onder Unreal Tournament, met alles op de hoogste stand, met een Pentium 3 933 Mhz een temperatuur van rond de 45 graden, zonder coolers *D. Maar ik heb er nu een paar coolers bij gezet en er komen er nog meer!!! Ik maak binnenkort wel even fototjes!!!

Maar je kunt er hele leuke dingen mee 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) !!! Is echt superstoere kast!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. wordt met de reply leuker >:)

Mijn huidige kast vind ik ook wel mooi, alleen kun je er niet zoveel coolers in kwijt. Hier zit er standaard al 1 onder de voeding, bij mijn huidige kast kan daar niet eens een cooler. Eindje naar onderen kan er nog 1....hmm. ik denk dat ik die kast maar eens vol ga stouwen :)
Moet alleen nog ff wachten totdat ik hem heb. Ding wordt nu nog gebruikt als mailserver...

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waarom zo inefficient doen met allemaal fans, 1 fan op een radiator is genoeg :Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Nee.... >:)

(Kan je niks mee beginnen, je kan hem daarom beter aan mij geven)

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03-2025
Ja, je kan hem aan mij geven! >:)

Bestuh!!

• AlvaK
  • Niet online
Op de url van je, is te lezen dat ie ruimte heeft voor 6 harddisks, en dan nog 10x 5,25. Is die voeding dan niet veel te zwak?? (250W)

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Op zondag 01 juli 2001 13:57 schreef AlvaK het volgende:
Op de url van je, is te lezen dat ie ruimte heeft voor 6 harddisks, en dan nog 10x 5,25. Is die voeding dan niet veel te zwak?? (250W)
Ja de voeding is dan te zwak, ik vind het sowieso een vage kast :Y)

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op zondag 01 juli 2001 13:57 schreef AlvaK het volgende:
Ach als je een kast vol gaat gooien met een raid-array, of een cd-writer cluster, of wat voor extreems je ook kan bedenken zijn er maar heel er weinig standaard voedingen die voldoen.
Voor een standaard config is een 250 watt meestal wel voldoende.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb en AMD en een geforce. dus zet den ik mijn huidige 300 watter gewoon over.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:29
250 watt genoeg voor de meeste systemen?
met een amd trek je het al niet meer hoor!

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
Op dinsdag 10 juli 2001 19:26 schreef Hennie-M het volgende:
250 watt genoeg voor de meeste systemen?
met een amd trek je het al niet meer hoor!
ik gebruik 200 watt + 2 fans en 1 hd en 1 cdrom en 1 brander. en een amd duron. doet het perfect

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
casemodden is persoonlijk, je moet doen wat je zelf leuk lijkt

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:37
Op dinsdag 10 juli 2001 19:47 schreef Clithopias het volgende:

[..]

ik gebruik 200 watt + 2 fans en 1 hd en 1 cdrom en 1 brander. en een amd duron. doet het perfect
Pcies, kheb ook bijna een jaar gedraait met een Atlon 600 en een 235W Voeding, later plexwritertje erbij gezet, ging prima. Misschien krijg je problemen als je er een zware GeForce inzet, maar dat heb ik nooit gebrobeerd. Alleen een paar weken geleden gingie om onverklaarbare reden de pijp uit (nee, geen overbelasting) en toen heb ik er toch maar een 300Watter ingezet..

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Pagina: 1