Duo rolgordijn zwaar en maakt herrie

Pagina: 1
Acties:
  • 3.813 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 22:26
Goedendag,

Wij hebben sinds twee weken een duo rolgordijn. Vanaf dag 1 gaat dat ding stroef omhoog en maakt herrie (de buis onderin). We hebben toen direct contact opgenomen met het bedrijf en de situatie uitgelegd.

We kregen toen te horen dat een duo rolgordijn niet stroef hoort te gaan en zeker geen lawaai hoort te maken

Vandaag kwam eindelijk de verkoper langs om het probleem zelf te zien. Vervolgens gaf hij aan dat dit door de maat(250 cm breed 70cm hoog) komt en dat het dus normaal is.

Nu twijfelen we enorm aan dit verhaal en zijn benieuwd hoe het bij anderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suigetsu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 16:09
Onlangs heb ik ook gekeken voor duo rolgordijnen voor mijn keuken raam van 270cm breed.
Daarbij is me geadviseerd om geen rolgordijn over de hele breedte te pakken maar er twee rolgordijnen van te maken. Dit juist om de door jou genoemde problemen te voorkomen.

Het lijkt me dat je verkoper deze mogelijke problemen van te voren kenbaar had moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 15:30

Saffie_time

Why use this? 42!

Een roljaloezie op die breedte gaat dat wel hebben ja.
Meestal zijn de binnenwerken van plastic en niet op het gewicht van 2,5 breed toepasbaar.

Bij mijn oude werkgever verkochten we deze dingen en de maximale breedte die wij konden garanderen dat bleef werken was tot 180cm breed. Alles daarboven werd een drama of veel duurder. Dat was verkoop aan bouwmarkten, ik weet niet waar die jij hebt hangen vandaan komt maar aangezien een verkoper langs komt om te kijken zal dat vast wel iets duurder zijn geweest.

Als je iets degelijkers wil dan kom je normaal gesproken wel uit bij het professionele werk met metalen binnenwerk en dito kettingen. Dit had verkoper je ook wel mogen melden bij aankoop vind ik.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1100455

*knip* spam.

[ Voor 95% gewijzigd door naitsoezn op 02-08-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-05 12:19
Maar dat heeft dan toch ook met de maat te maken? Hij gaat juist krom staan omdat hij zo breed is en niet genoeg support heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 16:09

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ik mag aannemen dat TS na 2 jaar: of het probleem niet meer heeft, of er mee kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ook deze kan prima met rust gelaten worden.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.