Goedendag,
ik zie na een lange zoektocht helaas door de bomen het bos niet meer, en wil dan ook graag hulp vragen voor het volgende euvel:
Nu mijn galaxy note 3 een leeftijd heeft bereikt van 3,5 a 4 jaar. Is het voor mij tijd om afscheid te nemen van dit prachtige model. Ik heb ondervonden dat sommige moderne games moeilijk te behappen zijn. Ook staat mijn note 3 op overlijden. Mijn audioport is er klaar mee, en de USB port is versleten.
Ik heb gekeken naar de reparatie mogelijkheden, maar deze zijn onnodig als je kijkt naar hedendaagse modellen en de maandprijzen.
Wat zoek ik?
Een Android toestel welke weer een tijdje mee kan gaan. (± 3 jaar)
Wat is je budget? (maandelijks)
Max 45 euro per maand voor de komende 24 maanden. komt neer op max €1000? Voor bijvoorbeeld 120 belmin en/of sms met 4000mb?
(hierdoor valt de OnePlus 3(T) en andere alleen bestelbaren modellen dus helaas af)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard gebrabbel:
• Youtube te kijken (niet streamen)
• Gamen (high end bijv. Asphalt e.d.)
• Browsen
• WHatsapp / SMS / Bellen
• Radio (geen must wel een pré)
• Foto's te maken (kwaliteit mag tussen middel en hoog inzitten)
Wat heb je zelf al gevonden?
• Huawei Mate 9
• Huawei P9 plus
• Huawei Nexus 6P
• ZTE Axon 7
• Google Pixel XL
• Galaxy S7 Edge
• Motorola Nexus 6 64GB
Welke vragen heb je hier nog over?
- Na een lange zoektocht ben ik erg in dubio over welke telefoon nou het beste is in combinatie met mijn eisen. In het kort, zie ik door de bomen het bos niet meer. mijn eisen voor een redelijk toestel zijn namelijk:
• Schermformaat : Minimaal 5.5 inch
• Versie : Android 6.0
• Opslag : 16 - 32GB
• Processor : Snapdragon / Kirin maakt mij niet echt uit wel graag een van de meest recente
• Werkgeheugen : minimaal 3GB
• SD-kaart : Uitbreidbaar
• USB-type : 2.0 is prima fast charge altijd zeer gewaardeerd
• Accuduur : Eentje die het vanaf 09.00 tot 22.00 kan volhouden.
Bovenstaande wensen onderhandelbaar?
- Ja, ik kan ik nog over de streep getrokken worden als er echt voordelen aanzitten m.b.t. niet verswisselbare accu of SD.
Als dit te strenge eisen zijn, dan hoor ik dit graag. Ik ben alvast dankbaar voor het meedenken, ik weet het zelf echt niet meer, en kan jullie advies goed gebruiken!
TL;DR need halp for phone 45 p/m high endish (kan zich meten met flagships (2016)
ik zie na een lange zoektocht helaas door de bomen het bos niet meer, en wil dan ook graag hulp vragen voor het volgende euvel:
Nu mijn galaxy note 3 een leeftijd heeft bereikt van 3,5 a 4 jaar. Is het voor mij tijd om afscheid te nemen van dit prachtige model. Ik heb ondervonden dat sommige moderne games moeilijk te behappen zijn. Ook staat mijn note 3 op overlijden. Mijn audioport is er klaar mee, en de USB port is versleten.
Ik heb gekeken naar de reparatie mogelijkheden, maar deze zijn onnodig als je kijkt naar hedendaagse modellen en de maandprijzen.
Wat zoek ik?
Een Android toestel welke weer een tijdje mee kan gaan. (± 3 jaar)
Wat is je budget? (maandelijks)
Max 45 euro per maand voor de komende 24 maanden. komt neer op max €1000? Voor bijvoorbeeld 120 belmin en/of sms met 4000mb?
(hierdoor valt de OnePlus 3(T) en andere alleen bestelbaren modellen dus helaas af)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard gebrabbel:
• Youtube te kijken (niet streamen)
• Gamen (high end bijv. Asphalt e.d.)
• Browsen
• WHatsapp / SMS / Bellen
• Radio (geen must wel een pré)
• Foto's te maken (kwaliteit mag tussen middel en hoog inzitten)
Wat heb je zelf al gevonden?
• Huawei Mate 9
• Huawei P9 plus
• Huawei Nexus 6P
• ZTE Axon 7
• Google Pixel XL
• Galaxy S7 Edge
• Motorola Nexus 6 64GB
Welke vragen heb je hier nog over?
- Na een lange zoektocht ben ik erg in dubio over welke telefoon nou het beste is in combinatie met mijn eisen. In het kort, zie ik door de bomen het bos niet meer. mijn eisen voor een redelijk toestel zijn namelijk:
• Schermformaat : Minimaal 5.5 inch
• Versie : Android 6.0
• Opslag : 16 - 32GB
• Processor : Snapdragon / Kirin maakt mij niet echt uit wel graag een van de meest recente
• Werkgeheugen : minimaal 3GB
• SD-kaart : Uitbreidbaar
• USB-type : 2.0 is prima fast charge altijd zeer gewaardeerd
• Accuduur : Eentje die het vanaf 09.00 tot 22.00 kan volhouden.
Bovenstaande wensen onderhandelbaar?
- Ja, ik kan ik nog over de streep getrokken worden als er echt voordelen aanzitten m.b.t. niet verswisselbare accu of SD.
Als dit te strenge eisen zijn, dan hoor ik dit graag. Ik ben alvast dankbaar voor het meedenken, ik weet het zelf echt niet meer, en kan jullie advies goed gebruiken!
TL;DR need halp for phone 45 p/m high endish (kan zich meten met flagships (2016)