Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWuD12
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-12-2024
Hallo,

zoals de titel al een beetje aangeeft, ik wil van een Samsung galaxy Tab A 10.1 waarop Kodi is geinstalleerd, het beeld en geluid afspelen op een LG Tv (42LN5204)
Na een beetje googlen en proberen kom ik tot de conclusie dat beide apparaten niet MHL-compatible zijn en gewoon even van de galaxy Tab naar de USB ingang van de TV werkt ook niet.

Nu is mijn vraag is het uberhaupt mogelijk wat ik wil, en zo ja: hoe?

Bij voorbaat dank,

Ton

Beste antwoord (via TWuD12 op 23-11-2016 17:24)

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Je zou nog een Miracast/Chromecast stick kunnen proberen, mits je WIFI-netwerk naar behoren werkt zoals hierboven aangegeven.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:09

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Mits je een beetje behoorlijk WiFi-netwerk hebt: DLNA.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Je zou nog een Miracast/Chromecast stick kunnen proberen, mits je WIFI-netwerk naar behoren werkt zoals hierboven aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWuD12
valt een gewone KPN experia box die op 8meter afstand (in andere ruimte,dus er zit een muur/deur tussen) onder " een beetje behoorlijk WiFi-netwerk" ? En als ik op de LG website kijk is de TV niet DLNA gecertificeerd, geeft dat geen probleem, of zijn Chromecast/Miracast geen DLNA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:55
Chromecast is een stick die je in een HDMI aansluiting van je TV steekt en heeft een eigen protocol, maar daar heeft je TV niets meer mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWuD12
Ok, super, dan gaat dat hem worden, super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 906617

Suggesties in geval Chromecast niet lukt? In mijn geval wegens voucher of ok moeten ingeven in de browser voordat de verbinding met de WiFi ook actief wordt.
Pagina: 1