Mijn vraag
voor een bekende wil ik de een intercom/huistelefoon voor de deurbel/openen centrale toegangsdeur Golmar T510R verplaatsen naar een ander punt in de woning. Ik wil daarvoor de bedrading die uit de muur komt (4 draden: geel, blauw, zwart, groen) verlengen.
1. kan deze bedrading uberhaubt verlengd worden
2. indien ja: welk soort bedrading kan ik hier het beste voor gebruiken (naam).
3. indien ja: kan dit gewoon met een kroonsteentje, of is er een beter koppelstukje.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Golmar T510R

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb het geprobeerd met een normaal telefoonsnoer (4 polig + kroonsteentjes) maar dit werkt niet, het signaal wordt/is te zwak: je kunt wel de telefoon opnemen maar na 3 seconden hoor je niets meer
. En deur openen gaat ook niet.
thanks voor het meedenken!
voor een bekende wil ik de een intercom/huistelefoon voor de deurbel/openen centrale toegangsdeur Golmar T510R verplaatsen naar een ander punt in de woning. Ik wil daarvoor de bedrading die uit de muur komt (4 draden: geel, blauw, zwart, groen) verlengen.
1. kan deze bedrading uberhaubt verlengd worden
2. indien ja: welk soort bedrading kan ik hier het beste voor gebruiken (naam).
3. indien ja: kan dit gewoon met een kroonsteentje, of is er een beter koppelstukje.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Golmar T510R

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb het geprobeerd met een normaal telefoonsnoer (4 polig + kroonsteentjes) maar dit werkt niet, het signaal wordt/is te zwak: je kunt wel de telefoon opnemen maar na 3 seconden hoor je niets meer
thanks voor het meedenken!
[ Voor 9% gewijzigd door monsieurpinot op 23-11-2016 16:06 ]