Black friday/cyber monday PC componenten kortingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.679 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 12:40
Hallo Allemaal,

Ik heb doormiddel van een post in het componenten advies sub-forum een beslissing gemaakt op
wat voor videokaart ik waarschijnlijk wil kopen, alleen werd mijn volgende vraag daar niet beantwoord en denk ik dat deze vraag hier beter thuis hoort.

Graag zou ik willen weten of er webwinkels zijn die de black Friday en cyber monday kortingen ook toepassen op hardware/pc componenten ?

Als ik namelijk zelf zoek kom ik voornamelijk grote kortingen tegen op elektronica, randapparatuur & witgoed apparaten.

Met vriendelijke groet,

Jim

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:16
Marges op onderdelen zijn filter dun. Veel goedkoper ga je het denk ik niet krijgen dan de goedkoopste webshops.

Op witgoed en degelijke zijn de marges gezonder en kunnen ze dus ook makkelijker er wat van afhalen.
Overigens is Black Friday en Cyber Monday typische Amerikaanse verschijningen en geen Europese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het lijkt mij het handigste als je via Tweakers een inventaris maakt en dan de prijzen in de gaten houdt dit weekend, dan kun je zo zien of er wat verandert. Tevens kun je voor alle artikelen makkelijk een prijsalert instellen zodat je een mail krijgt als het onder een door jou ingestelde waarde komt.

Als dat allemaal als teveel moeite klinkt, kun je ook gewoon in het daarvoor bedoelde topic de websites in de gaten houden: Black Friday / Cyber Monday 2016. Als je daar een paar seconden kijkt komen er al zo een paar websites voorbij waar je spullen kan halen.

Nog een kleine opmerking: je hoeft op Tweakers elkaar niet te begroeten, dat is geimpliceerd in elke post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis de eigen inzet in dit topic, wat heb je zelf al gevonden? Verder kan je kijken in Black Friday / Cyber Monday 2016 voor de Black Friday en Cyber Monday aanbiedingen. Let er wel op dat het niet de bedoeling is om daar ook om aanbiedingen te vragen.

Daarom dus een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.