Toon posts:

piepen

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het nou echt zo??

dat alle AMDtjes beginnen te fluiten als het warmer wordt dan 25C :r , ben ik toch blij dat ik een intel heb, want een wekkerradio heb ik al!

groetjes :)

Verwijderd

Jij hebt zeker deze topic gelezen. Het is echt onzin dat elke Athlon zou gaan piepen... (of duron, maakt niet uit), maar Rabbit gaf me dit bericht over icq:
dat van dat gepiep en HANG is een bekend probleem bij via en MSI er zit iets in die chipset..als het goed is heb ik het nou verholpen met een programma...Ik hoop et vanwel
Dus zoals je ziet is het alleen bij dit merk, en makkelijk te verhelpen. Ik zie deze post als een dikke flame naar AMD toe!

Verwijderd

Da's onzin ....mijn AMD werd ook veel te warm terwijl m'n mobo maar 35 graadjes werd...die processor werd 65 graden en toen begon ie te piepen....schiet dus niet op....misschien datdie nieuwe Tbirds wat warmer kunnen worden voordat ze beginnen te piepen maar het ligt echt aan de processor en dus niet aan de chipset....

grtz

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Warmer dan 25 graden lijkt me onzin omdat de meeste processoren toch wel warmer zijn.

Laatst had onze "huiskamer" computer trouwens wel een oververhittingsprobleem. Dat kwam waarschijnlijk omdat we de koelingsgaten aan de bovenkant hadden afgedekt met pastic folie :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 16:42 schreef Morphs het volgende:
Warmer dan 25 graden lijkt me onzin omdat de meeste processoren toch wel warmer zijn.

Laatst had onze "huiskamer" computer trouwens wel een oververhittingsprobleem. Dat kwam waarschijnlijk omdat we de koelingsgaten aan de bovenkant hadden afgedekt met pastic folie :)
het gaat om de buiten temp :)

Verwijderd

nou me kamertemp was de afgelopen dagen iets van 27 graden.
me mobo 35
de cpu zat op 50
maar ik had geen piepjes hoor.
lijkt me echt onzin

Verwijderd

Een woord, BULLSHIT

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 17:43 schreef ]NTT[ het volgende:
Een woord, BULLSHIT
.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 20:03 schreef wizzardrobbie het volgende:

[..]
wel jammer zo`n antwrd echt jammer

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

whahahahaha hij fluit de horlepijp bij mij

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Ik heb nu nog steeds een klotekoeler en mijn processor (AMD Thunderbird 1100) is dik in de 60 graden. Nou die piepen niet. Alleen m'n scsi schijven ratelen flink :)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

bij mij ging ie bij 70 graden pas piepen :o

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

fluiten???

Hmm, weet je zeker dat je hem niet vol heb gedouwt met de nodige fans >:)

Verwijderd

Ik hoor nog steeds geen gepiep hoor....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 03:24 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Ik hoor nog steeds geen gepiep hoor....
offtopic:
Jij wilt blijkbaar graag de Huiskamer in

btw: het is bullshit, in mijn kamer is het _WARM_, vooral met dit weer buiten en is het wel warmer dan 25 graden in mijn kamer geworden maar mijn pc deed het prima hoor, geen een piepje gehoord (wel eens is ie gaan hangen, wou hem proberen @ 911, blijkbaar vinden coolermasters dat niet erg leuk).

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

/onzin

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.