Dat ligt een beetje aan de huidige opzet van je site, en waar hij gehost wordt. Hier zijn talloze mogelijkheden voor, in de vorm van kant en klare (WordPress)plugins, custom scripts of FaceBook reacties.
Hoe ziet je huidige site eruit?
[ Voor 78% gewijzigd door NielsNL op 23-11-2016 05:46 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
Ik heb gewoon een simpele html template. Naar mijn smaak gemaakt etc.NielsNL schreef op woensdag 23 november 2016 @ 05:41:
Je bedoelt iets als twitter of FaceBook?
Dat ligt een beetje aan de huidige opzet van je site, en waar hij gehost wordt. Hier zijn talloze mogelijkheden voor, in de vorm van kant en klare (WordPress)plugins, custom scripts of FaceBook reacties.
Hoe ziet je huidige site eruit?
Ik heb ook een template zoals zomerdepressie.net alleen kunnen daar geen mensen op reageren.
En wat is er mis met een FORM en POST? Dat staat zo ongeveer letterlijk in de code van zomerdepressie.net dus dat had je wel kunnen vinden/testen/aanpassen voor jouw eigen site.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:17:
ik wil juist dat ze kunnen reageren via een html template en geen wordpress..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dan moet een, eerder al genoemde, Disqus je toch al opgevallen zijn. En met een paar minuten googlen moet je zo nog een handvol opties hebben die je kunt proberen/overwegen.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 05:04:
Tegenwoordig zie je steeds vaker websites waar mensen op kunnen reageren.
[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 23-11-2016 09:29 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.