[V&A] Verborgen reacties toch zichtbaar.

Pagina: 1
Acties:

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:44

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Ik was toevallig wat aan het rondklikken op de v&a en kwam toevallig de volgende advertentie tegen: V&A aangeboden: Game Elite

Zoals te zien is staan de reacties uitgeschakeld. Echter had deze gebruiker wel 2 posts en ik werd nieuwschierig. Als ik naar het gebruikersprofiel ga en op de activiteit tab klik staat daar inderdaad 2 reacties in het betreffende v&a aanbod. Echter als je op de 1 of 2 klikt kom je uit op de advertentie zelf. (Dit lijkt mij gewenst gedrag).

Als je opnieuw naar het gebruikersprofiel gaat en nu op de "2" van posts klikt zie je wederom 2 posts op het v&a aanbod. Alleen nu laten de 1 en 2 links weldegelijk de verbogen comment zien. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

Betreffende links:
Pagina waar de verbogen posts zichtbaar zijn:
https://tweakers.net/sear...rchString%5D=pc+miceotech

Pagina vanaf waar ze verborgen zijn:
gallery: pc miceotech

Ik weet niet welke van de 2 gewenst is maar het lijkt mij een bugje :)

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik weet niet of het mogelijk is, maar zijn de reacties misschien later uitgezet?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Markimoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:08:
Ik weet niet of het mogelijk is, maar zijn de reacties misschien later uitgezet?
Ik denk dat dat inderdaad het geval is. Het is echter niet netjes dat ze dan los nog wel te vinden zijn.

Intentionally left blank

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

crisp schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:12:
[...]

Ik denk dat dat inderdaad het geval is. Het is echter niet netjes dat ze dan los nog wel te vinden zijn.
Ben ik met je eens, maar misschien oude reacties zichtbaar houden als het is uitgeschakeld en aangeven dat dit later is gedaan?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Markimoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:14:
[...]

Ben ik met je eens, maar misschien oude reacties zichtbaar houden als het is uitgeschakeld en aangeven dat dit later is gedaan?
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, maar dat laat ik over aan de productowner. Ik maak er iig een ticket voor aan :)

Intentionally left blank