Toon posts:

Real life webcams sites

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek bedrijven of websites designers die online webcams kunnen programmeren en in een server zetten.
is voor een project alleen in google kan ik echt weinig vinden dus mijn vraag of iemand zulke bedrijven kent?

Alvast erg bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wat bedoel je met 'online webcams programmeren' en 'in een server zetten' :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is een 'web'cam niet per definitie online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

project
School of werk? In beide gevallen is eigen inzet hogelijk gewenst... Beetje jammer als je bij je leraar / werkgever aan moet komen met resultaten die door Tweakers zijn aangeleverd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn escusses ik bedoel je hebt websites die 24/7 webcams hebben die een bepaald plek streamen.
om dat te kunnen doen heb je webcams nodig en sterker die de streaming van 70 camera's aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:37:
[...]

School of werk? In beide gevallen is eigen inzet hogelijk gewenst... Beetje jammer als je bij je leraar / werkgever aan moet komen met resultaten die door Tweakers zijn aangeleverd.
tweakers zijn ook mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Livestreamen met je eigen webcam via YouTube is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:37:
mijn escusses ik bedoel je hebt websites die 24/7 webcams hebben die een bepaald plek streamen.
om dat te kunnen doen heb je webcams nodig en sterker die de streaming van 70 camera's aankunnen.
Of je verwoordt het slecht of je snapt niet wat je probeert op te schrijven?
Voorgekauwde antwoorden leer je niks van :)

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:39:
Livestreamen met je eigen webcam via YouTube is geen optie?
ja daar dacht ik ook al aan doet webcam . nl ook. ik zoek webdesigner en iemand die alle camera's kan in 1 soortvan router kan zetten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:40:
[...]

ja daar dacht ik ook al aan doet webcam . nl ook. ik zoek webdesigner en iemand die alle camera's kan in 1 soortvan router kan zetten,
En weer vraag ik: wat bedoel je met 'in 1 soort van router zetten'? Wat wil je nou precies bereiken en wat heb je zelf al gezocht/uitgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:40:
[...]

Dan zou ik een vacature op een ZZP-site neerzetten ofzo; GoT/Tweakers is niet voor werving/selectie van personen (ook niet gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je eens begint met een beetje je best te doen een goedlopende Nederlandse zin te schrijven; dat leest vele malen prettiger. Daarbij is 't ook handig als je antwoord geeft op vragen die je krijgt i.p.v. er omheen te draaien of te ontwijken zoals hier.

Ik wil je dan ook adviseren voor een volgend topic dat je ooit mocht willen openen even onze Quickstart door te nemen en die te hanteren alvorens je aan 't schrijven gaat.

Tot slot hebben we Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! met reden bovenaan dit forum staan prijken. Ik haal nergens uit je topic dat je 't zélf wil doen en dus valt dit onder werving / Kan iemand even...? en dus ben ik genoodzaakt dit topic te sluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 22-11-2016 23:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.