Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs mijn smartphone terug ingesteld naar de fabrieksinstellingen.

Nu kan ik bij bepaalde letters geen accent meer plaatsen wanneer ik een bericht wil typen.
In de meeste gevallen druk ik even op de betreffende letter en komt er een balkje met verschillende opties.

Bij de letter E lukt dit dus niet.

Iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen?
Ik heb de 'é' nogal veel nodig in mijn communicatie maar ik krijg dit niet meer voor elkaar.

Thanks

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke telefoon, androidversie, toetsenbord? Je post bevat geen informatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Samsung S5 mini, Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Doe nou even wat meer moeite? Moeten we de informatie uit je trekken? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Bijvoorbeeld een ander toetsenbord.

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 22-11-2016 21:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter,

U bent redelijk direct!
Ik heb zelf nog niet veel ondernomen. Enkel wat gesnuffeld bij de instellingen.

Mijn toetsenbordinstelling staat op standaard.
Een andere app downloaden is een optie en het werkt.
Maar ik hoopte hier een antwoord met oplossing te vinden voor het standaard-toetsenbordprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
waarschijnlijk had je voor de reset ook een ander toetsenbord., of je hebt toch ergens iets anders ingesteld in het stock toetsenbord..

maar verder zijn we hier geen helpdesk, er wordt wel van je verwacht dat je zelf ook op onderzoek uitgaat en hier ook laat weten wat je hebt gevonden en geprobeerd, anders gaan we allemaal dingen roepen die je al hebt gedaan, beetje zonder van de tijd voor iedereen.

Daarnaast is het ook handig om in het vervolg meer informatie in de start post te zetten, zoals welke telefoon en gebruikte software. Volgens mij moet je die ook gezien hebben in de nieuw topic template. dus in het vervolg beter opletten en de instructies volgen.

Maar verder welkom op Tweakers :)

Strava

Pagina: 1