Sinds een paar dagen start mijn computer opnieuw op na ongeveer 10 seconden spelen van Dota 2. Kan iemand mij op het juiste pad brengen om erachter te komen waardoor dit wordt veroorzaakt?
Hieronder heb ik de Speccy samenvatting van mijn systeem geplaatst.
Het probleem is sinds kort ontstaan en heb ik alleen als ik Dota2 wil spelen. Bij games als Battlefield 1, Project Cars, Rocket League en The Division ondervind ik geen problemen.
De enige wijziging aan mijn systeem is dat ik mijn Creative speakers heb aangesloten. Deze heb ik inmiddels ook weer losgekoppeld. Ook heb ik de realtek hd audio manager geïnstalleerd, maar voordat ik dit gedaan had crashte Dota reeds.
Verder heb ik een aantal tools enige tijd laten draaien die mijn computer zouden belasten. Dit heeft geen crashes opgeleverd.
Bij system properties => Startup and Recovery heb ik Automatically restart uitgeschakeld. Computer herstart toch.
De enige system log vermeldingen over het opnieuw opstarten zijn:
Voor mijn video kaart heb ik de recentste drivers geïnstalleerd.
Dota starten als als admin/niet admin maakt geen verschil.
Ik weet niet hoe ik er nu achter kan komen wat het crashen veroorzaakt. Kan iemand mij helpen?
Hieronder heb ik de Speccy samenvatting van mijn systeem geplaatst.
Operating System Windows 10 Pro 64-bit CPU AMD FX-8120 45 °C Zambezi 32nm Technology RAM 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (9-9-9-24) Motherboard ASUSTeK COMPUTER INC. M5A99X EVO (AM3r2) 32 °C Graphics S24B350 (1920x1080@60Hz) 2047MB NVIDIA GeForce GTX 960 (EVGA) 34 °C Storage 232GB Western Digital WDC WD25 SATA Disk Device (SATA) 37 °C 931GB SAMSUNG HD103UJ SATA Disk Device (SATA) 31 °C 111GB OCZ-VERT EX3 SATA Disk Device (SSD) 30 °C Optical Drives HL-DT-ST DVDRAM GH24NS90 SATA CdRom Device Audio NVIDIA Virtual Audio Device (Wave Extensible) (WDM)
Het probleem is sinds kort ontstaan en heb ik alleen als ik Dota2 wil spelen. Bij games als Battlefield 1, Project Cars, Rocket League en The Division ondervind ik geen problemen.
De enige wijziging aan mijn systeem is dat ik mijn Creative speakers heb aangesloten. Deze heb ik inmiddels ook weer losgekoppeld. Ook heb ik de realtek hd audio manager geïnstalleerd, maar voordat ik dit gedaan had crashte Dota reeds.
Verder heb ik een aantal tools enige tijd laten draaien die mijn computer zouden belasten. Dit heeft geen crashes opgeleverd.
Bij system properties => Startup and Recovery heb ik Automatically restart uitgeschakeld. Computer herstart toch.
De enige system log vermeldingen over het opnieuw opstarten zijn:
- The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.
- The previous system shutdown at 8:11:43 PM on 11/22/2016 was unexpected.
Voor mijn video kaart heb ik de recentste drivers geïnstalleerd.
Dota starten als als admin/niet admin maakt geen verschil.
Ik weet niet hoe ik er nu achter kan komen wat het crashen veroorzaakt. Kan iemand mij helpen?