Toon posts:

New Nintendo 3DS XL case?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal!

Ik heb zojuist de New Nintendo 3DS XL aangeschaft.
Alleen kom ik tot de conclusie dat de cover plates natuurlijk alleen voor de kleine versie worden gemaakt..
Ik ben eigenlijk wel echt op zoek naar iets beschermends en dus geen stickers en ik vroeg me af of hier iemand weet waar ik ze kan kopen? Het liefst een hard case.
Ik ben de transparante versie al tegen gekomen, maar die vind ik niet leuk O:)
Ook die van Yo-Kai Watch is het niet helemaal.

Mocht iemand ervaring hebben met de stickers, werkt dit? Blijft het goed zitten en is het makkelijk aan te brengen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:48:
Dag allemaal!

Ik heb zojuist de New Nintendo 3DS XL aangeschaft.
Alleen kom ik tot de conclusie dat de cover plates natuurlijk alleen voor de kleine versie worden gemaakt..
Ik ben eigenlijk wel echt op zoek naar iets beschermends en dus geen stickers en ik vroeg me af of hier iemand weet waar ik ze kan kopen? Het liefst een hard case.
Ik ben de transparante versie al tegen gekomen, maar die vind ik niet leuk O:)
Ook die van Yo-Kai Watch is het niet helemaal.

Mocht iemand ervaring hebben met de stickers, werkt dit? Blijft het goed zitten en is het makkelijk aan te brengen?
Bovenste rij is XL. Zit er iets tussen voor je? https://www.beslist.nl/pr...03172~~type_cases~3304682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ho sorry, ik was niet helemaal duidelijk denk ik.
Ik bedoel de cases die je aan je console vastklikt als het ware, dus geen losse tasjes of zakjes.
Meer de Mario/Luigi/Pikachu hoesjes zeg maar ;)

Thanks voor het meezoeken!

Edit:
Ik zit nu te denken..
Heeft iemand ervaring met zo'n transparante case? In plaats van cover plates bij de (kleine) 3DS, komt die transparante case bij de 3DS XL natuurlijk OM de console heen. Ligt dit lekker in de hand en dergelijke?
Dan zou ik natuurlijk zo'n sticker kunnen plakken, met een transparante case eromheen

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:11:
Ik bedoel de cases die je aan je console vastklikt als het ware, dus geen losse tasjes of zakjes.

Edit:
Ik zit nu te denken..
Heeft iemand ervaring met zo'n transparante case? In plaats van cover plates bij de (kleine) 3DS, komt die transparante case bij de 3DS XL natuurlijk OM de console heen. Ligt dit lekker in de hand en dergelijke?
Dan zou ik natuurlijk zo'n sticker kunnen plakken, met een transparante case eromheen
Ik zie wel hardcovers op de nintendo store. Zij verzenden zo te zien niet naar NL helaas. Misschien kun je hem vanuit de VS laten komen via Toys for Us oid. Ebay staat er ook aardig vol mee. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 21:11:

Edit:
Ik zit nu te denken..
Uhm wat bedoel je met Mario Luigi cases?
Ik heb een groene (zelda kleur) hardcase ooit om mn N3DSXL gedaan en die zit er nog steeds op.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-10 16:38
Je bedoelt die armor cases die niet zozeer bedoeld zijn om je console in te stoppen als je 'm niet gebruikt, maar die er gewoon "permanent" omheen blijven zitten?

Klikkerdeklik
Pagina: 1