Toon posts:

Welke game PC moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 750 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik twijfel tussen het kopen van een PS4 Pro of een Game PC. Wat ik een groot nadeel vind aan een PC is dat een PC relatief snel verouderdt en qua grafische kaart etc na ongeveer 2 jaar vaak al niet meer mee kan komen met de nieuwste spellen en vaak erg duur is. Voordeel is natuurlijk wel dat de spellen op PC beter zijn en meer mogelijkheden bieden.

Daarom heb ik deze vraag:

- welke game PC zouden jullie aanraden die een flinke tijd mee kan, en waarop ik de nieuwste spellen (shooters zoals Escape from Tarkov en Arma 3) perfect kan spelen op de hoogste instellingen? Aan welke prijs-range moet je dan denken?

Bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 20:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juiste forum: Desktop Aankoopadvies (ga eens grasduinen zou ik zeggen.)

Juiste topic om te lezen (Mid range): Mid-range Game/werk-PC met BANG-for-Buck + toekomstbestendig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit is een veel te brede vraag zonder eigen inzet. Kijk inderdaad eens naar het hierboven genoemde topic en sla zeker ook de Best Buy Guides daar erop na. In de reacties daaronder zie je discussie ontstaan waar je veel van leert. Dat heeft mij ook erg geholpen met mijn keuzes te maken. Iedereen zijn wensen zijn weer anders en je geeft echt te weinig info om je verder te kunnen helpen. Omdat ook de locatie verkeerd is sluit ik dit topic. Succes met je speurtocht! Het is wat overweldigend misschien, maar ook zeker leuk :)

Mensen in het aankoopadviestopic kunnen je zeker verder helpen, maar lees je eerst eens in.

Dit topic is gesloten.