Hallo iedereen,
Ik heb nu wat verschillende sites bekeken om een systeem te laten bouwen, nu zou ik zo snel niet weten wat de juiste keuze is voor mijn build.. hopelijk dat jullie mij misschien een goede site-build kunnen adviseren om zodoende een mooi systeem te kopen.
bij voorbaat dank!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gebruiken van software zoals Photoshop, Illustrator, andere mediasoftware en gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget ong 800 a 900 exclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, hdd (om mee te beginnen), verder advies ?.
Ga je overklokken?
Sommige sites bieden dit gratis aan. is dit aan te bevelen ?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou dus graag een multimedia + game pc willen bouwen.
Games zoals de total war series, gta5, en toekomstige games, zonder lag met mooie graphics, hoeft geen ultra te zijn maar op zijn minst ps4 kwaliteit.
verder genoeg geheugen en snelheid voor programma's zoals photoshop, illustrator etc.
Ik heb nu wat verschillende sites bekeken om een systeem te laten bouwen, nu zou ik zo snel niet weten wat de juiste keuze is voor mijn build.. hopelijk dat jullie mij misschien een goede site-build kunnen adviseren om zodoende een mooi systeem te kopen.
bij voorbaat dank!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gebruiken van software zoals Photoshop, Illustrator, andere mediasoftware en gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
budget ong 800 a 900 exclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, hdd (om mee te beginnen), verder advies ?.
Ga je overklokken?
Sommige sites bieden dit gratis aan. is dit aan te bevelen ?
Wat verwacht je van ons?
Ik zou dus graag een multimedia + game pc willen bouwen.
Games zoals de total war series, gta5, en toekomstige games, zonder lag met mooie graphics, hoeft geen ultra te zijn maar op zijn minst ps4 kwaliteit.
verder genoeg geheugen en snelheid voor programma's zoals photoshop, illustrator etc.
[ Voor 9% gewijzigd door RodaDesigns op 22-11-2016 18:56 ]