Videokaart vervangen in een Medion PC met MS-7728 Moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Tuff
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-06-2022
Hoi,

Ik zou graag de Radeon HD7770 die in de Medion Erazer X5351 D NL zit vervangen met een nieuwer model.

Ik heb er nu een GTX750TI-OC-2GD5 inzitten van Asus maar het duurt ongeveer 4 minuten voordat hij doorstart.

Ik kan ook niet in het BIOS geraken. Iemand een idee welke VGA kaart erin kan zonder het moederbord te hoeven vervangen zodat hij ook normaal opstart zonder 4 minuten te hoeven wachten?

Het bios wat erin zit is E7728MLN.30E en volgens mij is er geen nieuwer BIOS mee beschikbaar.

Medion geeft natuurlijk alleen ondersteuning als je de PC door hun laat ophalen maar er zit geen garantie meer op.

Iemand al eens een VGA kaart proberen te upgraden van dit systeem?

Verwijderd

Heb je de Radeon software verwijderd?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^

Van AMD naar nVidia overstappen zonder de drivers te verwijderen vraagt om dit soort gedoe. Sowieso, dit is een systeem van drie jaar oud. Een volledige herinstallatie van je besturingssysteem zou na zo'n tijd geen overbodige luxe zijn. Als je wilt zien of het probleem softwarematig is zonder gelijk een herinstall te doen, start eens op vanaf een LiveUSB stick (maakt weinig uit welk OS erop zit). Als dat significant sneller gaat weet je genoeg.

Snap trouwens niet zo goed waarom dit topic in Overige Hardware gedumpt wordt, het gaat over een videokaart en wij hebben een subforum Videokaarten & Beeldschermen. Ik verplaats even.

Move OH -> VB

Oslik blyat! Oslik!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-01 02:52
Wat je kan proberen is:
DDU Downloaden, deze starten (naar safemode gaan via programma) en op Clean & shutdown drukken. Nieuwe videokaart erin en proberen.

http://www.guru3d.com/fil...uninstaller-download.html