Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Open trap opknappen

Pagina: 1
Acties:

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21:52
Wij hebben een open trap in de woonkamer, dit idee:

Dit is dus niet onze trap.

Maar dan gewoon recht, zonder bochten, en wit met afgeragte treden. De trap hebben we opnieuw gewit, behalve de treden omdat we daar iets mee willen doen.

Traprenovatie laten doen is prijzig dus ik was benieuwd wat we zelf kunnen doen.

Waarom bijv. niet Kwantum laminaat kopen, op maat zagen, lijmen en de kopse kanten afwerken met een strip als dit:

Ik kom online eigenlijk nergens een oplossing als deze tegen en ik snap niet waarom niet. Volgens mij kun je op deze manier toch supergoedkoop je trap mooi afmaken?

Iemand tips, of andere ideeen?

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-03 22:11
Waarom? Het ziet er echt mooi uit. Alleen als je ooit met je sokken van die trap af moet snap je gelijk waarom je dat niet veel ziet. Het is echt gigantisch glad.

mooi is niet altijd praktisch :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:52

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik denk dat als je zoekt op overzettreden je een heel eind komt, dan vind je in ieder geval wel een hoop :)
Die overzettreden zijn dus ook laminaat, ik vermoed dat je in beide gevallen (kant en klaar of zelf maken) niet ontkomt aan een goede antislip oplossing.
Of je moet graag met 2 benen omhoog de trap afgaan ;)

Afvalzak wijzigde deze reactie 22-11-2016 15:58 (27%)

Last.fm | Code Talks

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21:52
Hm ik zie dat er ook antislip laminaat bestaat?

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Flexxfloor is ook mooi spul voor een trap.
Dunner dan laminaat, kraakt niet, en je kunt het snijden ipv zagen.
glad vind ik het niet.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:56
quote:
M a r c o schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:20:
Flexxfloor is ook mooi spul voor een trap.
Dunner dan laminaat, kraakt niet, en je kunt het snijden ipv zagen.
glad vind ik het niet.
Dat is toch gewoon PVC?

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

quote:
Dat is inderdaad PVC ja.

• Jwlb
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-03 22:46
Wij hebben ook een open trap in de woonkamer. Wij hebben gekozen om deze (aan de bovenkant) te bekleden met PVC en wij zijn erg tevreden! De andere kanten van de trap zijn geverfd.

Voor ons was het voordeel dat de bovenkant die het snelst slijt nu erg duurzaam is bekleed en de zij- en onderkanten zijn gewoon strak wit.

Dit heeft ons €995,- per trap gekost en toen werd het volledig bekleed door het bedrijf.

• Vastgoedmanager
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11-03 22:18
Ik heb ook een rechte trap. Zelf "gerenoveerd" door laminaat op de treden te lijmen en een mooie anti slio rvs rand met ribbels voor extra houvast. Ben helemaal niet handig, je hoeft alleen laminaat te kunnen zagen en te kunnen lijmen :-)
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True