Toon posts:

HP OfficeJet 7510 All-in-One

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben toe aan nieuwe printer omdat deze niet meer werkt heeft vele jaren dienst gedaan.
Wat betreft de nieuwe mogelijkheden bij printers ben ik niet meer zo mee.
De printer is voor thuis- en schoolgebruik en af en toe eens foto's te printen.
Na wat zoeken kwam ik bij deze printer uit een HP OfficeJet 7510 All-in-One.
Is dit een degelijk toestel waarvoor ik het wil gebruiken, niet een verouderd toestel of kan ik beter iets anders aankopen en waarom dan ?
alvast bedankt voor u tijd.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pricewatch: HP 7510 Wide Format AiO ? pricewatch: HP PhotoSmart 7510 e-All-in-One ?

De ene is al 4 jaar oud, de andere een paar maanden. Dat wil niet zeggen dat de ene beter is dan de andere, maar ja. Vergeet ook niet dat sommige modellen HP sinds kort niet/soms meer aftermarket-cartridges slikken; hierdoor zal je altijd officiele HP-spullen moeten aanschaffen.

Verder zou categorie: Printers best een stuk leesvoer kunnen zijn; mogelijk dat je aan de hand van CAA beleid even je startpost wil aanvullen met correcte/leesbare informatie zodat we wat gerichter met je mee kunnen denken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Max3400,
prijs rond de 150 euro.
je bedoeld natuurlijk het eerste model.
Ik heb de link even bekeken in pricewatch maar blijkbaar gebruikt iedereen andere nummer om het model aan te duiden.ik vond hem hier via pricewatch ;
http://www.printershop.be...00-4154-972A-08E1DFE2B998

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij de aio's is het meer letten op de prijs van de cartridges dan apparaat zelf, de hele 6 tot 8 series kunnen redelijk hetzelfde. Je kan zelfs voor een 2 of 3 serie gaan die heb je al rond 4-5 tientjes.

Voor fotos en af en toe print, zou ik eerder een photosmart nemen, aantal hebben aparte photocartridge, daar zijn fotos aanzienlijk stuk mooier mee, wederom al vanaf 50 euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
sinergyX,

hoe kan ik zie welke hp printer er nog werkt met aftermarket-cartridges nog werkt ,

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:28:
pricewatch: HP 7510 Wide Format AiO ? pricewatch: HP PhotoSmart 7510 e-All-in-One ?

De ene is al 4 jaar oud, de andere een paar maanden. Dat wil niet zeggen dat de ene beter is dan de andere, maar ja. Vergeet ook niet dat sommige modellen HP sinds kort niet/soms meer aftermarket-cartridges slikken; hierdoor zal je altijd officiele HP-spullen moeten aanschaffen.

Verder zou categorie: Printers best een stuk leesvoer kunnen zijn; mogelijk dat je aan de hand van CAA beleid even je startpost wil aanvullen met correcte/leesbare informatie zodat we wat gerichter met je mee kunnen denken.
blijkbaar kun je voor die printer ook huismerk cartridges kopen.
Ik koop mijn inkt cartridges altijd bij de fabrikant zelf die cartridges maakt van hun huismerk.
Ik ga er vanuit als een fabriek cartridges produceert dat deze wel goed zullen zijn. Wanneer dit niet het geval zou zijn zal de fabriek vlug gesloten zijn.
Pagina: 1