Toon posts:

t28s datakabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik in godsnaam de software voor de T28s datakabel krijgen?? en wat kun je met zo'n datakabel?

Verwijderd

Topicstarter
kun je het telefoontje dan ook als modem gebruiken voor een laptop?

Verwijderd

mobile.box.sk

staan wel wat dingen voor de t28s, wat kun je met zo'n datakabel van de ericsson.. geen idee, als ik het vergelijk met datakabels van andere telefoons dan zul je denk ik bij de ericsson alleen maar software update kunnen doen of het toestel unlocken. Maar dat weet ik dus niet zeker.

Verwijderd

Nee, als je hem als modem wilt gebruiken moet je een aparte modem van Ericsson kopen. Tijd terug informeerde ik naar de prijs, en die was toen +-ƒ400 (al meer dan een jaar geleden).

[extra info]

Dat betrof overigens een infrarood modem

[/extra info]

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 12:15
hier kun je een datakabel bestellen:

http://www.stuntprijzen.net/datakabelericsson.html

Verwijderd

Topicstarter
Zou je er ook een directe link voor de software bij kunnen zetten? of is dit nu illegaal ofzo..doe dan maar niet..

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 13:26 schreef TheGladiator het volgende:
Nee, als je hem als modem wilt gebruiken moet je een aparte modem van Ericsson kopen.
Niet helemaal waar. Er zijn een tweetal redelijk dure programmatjes die een softmodem simuleren zodat je geen hardware nodig hebt...
adressen ben ik natuurlijk weer vergeten maar ik heb 't geloof ik wel eens in nl.telecom of alt.cellular.ericsson gepost
Pagina: 1