Cookies Toestemming -> niets

Pagina: 1
Acties:

• graaij
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 19:53
Als je toestemming wilt geven voor Cookies (Ja, ik geef toestemming) dan reageert er niets.
Dit is via Edge. Maar Chrome ga ik niet testen anders had ik dit wellicht niet kunnen doorgeven.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Denk dat er dan lokaal iets niet goed gaat; zowel met als zonder inlognaam/sessie, kan ik ook via EDGE de site bereiken, zowel op mijn laptop als op mijn Lumia 950.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Roywall.e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-10 19:42
En als je een cookies app gebruikt omdat je zat wordt om steeds maar te klikken op JA, dan is tweakers de enige waar je geen toegang meer krijgt. Kan alleen nog via Chrome in incognito modus.

ZO slecht.. 8)7

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Roywall.e schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:33:
En als je een cookies app gebruikt omdat je zat wordt om steeds maar te klikken op JA, dan is tweakers de enige waar je geen toegang meer krijgt. Kan alleen nog via Chrome in incognito modus.

ZO slecht.. 8)7
Want? Wij doen vziw geen gekke dingen en zeker geen dingen om dergelijke extensies expres te saboteren...
graaij schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:37:
Als je toestemming wilt geven voor Cookies (Ja, ik geef toestemming) dan reageert er niets.
Dit is via Edge. Maar Chrome ga ik niet testen anders had ik dit wellicht niet kunnen doorgeven.
Ik gok dat je dan toch fysiek cookies blokkeert....

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Roywall.e schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:33:

ZO slecht.. 8)7
Ja, het is zo slecht wat Tweakers doet, want het kan echt nooit aan een enorm brakke en slecht gemaakte add-on liggen. :Z En het is ook niet zo dat het al meerdere keren is gemeld ondertussen. ;)

Meeste sites die ik bezoek hebben alleen een cookiebalk, geen hele muur zoals dat bij Tweakers het geval is.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Roywall.e
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-10 19:42
Maar toch raar dat Tweakers de enige is die altijd dit rare dingen heeft. Ooit was er een app, nu niet meer.( hoe en waarom weten we maar toch)
Ooit een probleem met links doorsturen naar van artikelen naar social media. (werkt nu ook weer normaal)

Ach het werkt allemaal weer. Ik weer blij. _/-\o_

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Wij zijn redelijk uniek inderdaad, en daar zijn we ook trots op :)

Intentionally left blank

Pagina: 1