Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Xbox One, maar ik vind de games daarop eigenlijk grafisch & gameplay technisch niet zo geweldig, vandaar dat ik weer wat meer op de pc wil gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt iets van een vastgesteld budget, maar het zou wel fijn zijn als het in totaal minder dan 1.200 euro is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zeker, ik ben in het bezit van een muis, toetsenbord en Monitor, de Dell P2416D
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vlotte processor, en enigzins midrange videokaart. Een mooie robuuste en niet te opvallende kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger (in de Pentium 3
tijd) had ik veel van Asus, en dat was eigenlijk altijd foutloos en goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn als het systeem idle redelijk stil is, maar dit is volgens mij geen probleem meer tegenwoordig
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het is alweer een hele tijd dat ik inhoudelijk iets met PCs heb gedaan, en ik weet niet 100% zeker of dit het systeem is dat ik uiteindelijk wil kopen. Kunnen jullie wat advies geven? Heb ik zo een leuke game pc waar ik weer een jaartje of 2 mee vooruit kan? Zijn er nog dingen die goedkoper kunnen? Of juist beter duurder kunnen?
Ik heb momenteel een Xbox One, maar ik vind de games daarop eigenlijk grafisch & gameplay technisch niet zo geweldig, vandaar dat ik weer wat meer op de pc wil gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt iets van een vastgesteld budget, maar het zou wel fijn zijn als het in totaal minder dan 1.200 euro is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zeker, ik ben in het bezit van een muis, toetsenbord en Monitor, de Dell P2416D
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vlotte processor, en enigzins midrange videokaart. Een mooie robuuste en niet te opvallende kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger (in de Pentium 3
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn als het systeem idle redelijk stil is, maar dit is volgens mij geen probleem meer tegenwoordig
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het is alweer een hele tijd dat ik inhoudelijk iets met PCs heb gedaan, en ik weet niet 100% zeker of dit het systeem is dat ik uiteindelijk wil kopen. Kunnen jullie wat advies geven? Heb ik zo een leuke game pc waar ik weer een jaartje of 2 mee vooruit kan? Zijn er nog dingen die goedkoper kunnen? Of juist beter duurder kunnen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Tray | € 251,99 | € 251,99 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G | € 304,- | € 304,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,95 | € 161,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.083,69 | |