Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI introduceert low-profile-versies van GTX 1050 en 1050 Ti

Pagina: 1
Acties:

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
MSI heeft nog geen prijzen en leverdata bekendgemaakt. Andere 1050 Ti-kaarten van het merk staan op dit moment vanaf ongeveer 160 euro in de Pricewatch en de 1050 vanaf ongeveer 135 euro.
Waar kun je ze vanaf die prijs precies halen?

Waarom worden er bij nVidia artikelen altijd uitgegaan van niet bestaande prijzen? Bij de Nvidia Geforce GTX 1050 (Ti) Review was dat precies hetzelfde en aanpassingen daarop worden niet gedaan. Waarom?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:15
Ik heb gewoon de prijzen uit de Pricewatch gehaald en die misschien een paar euro's afgerond. Deze staat gewoon voor (ok, misschien een paar euro meer dan) 160 euro in de Pricewatch. Dan kan je hoogstens zeggen dat ik het beter op 165 euro had kunnen afronden. De 1050 staat voor €136,95 in de Pricewatch. Dit heb ik afgerond naar 135 euro. Het is verder niet ondenkbaar dat de prijzen van de kaarten met verloop van tijd zullen dalen.

Edit: In het artikel over de aankondiging van de kaarten worden ook lagere adviesprijzen gegeven dan ik heb gebruikt in mijn artikel.
Een adviesprijs van Nvidia is er wel; de GTX 1050 moet 125 euro kosten, terwijl de 1050 Ti een prijs van 155 euro meekrijgt.

[ Voor 26% gewijzigd door faraga op 22-11-2016 15:41 ]