Beste,
Sinds een aantal dagen heb ik problemen met mijn e-mail vanuit hotmail op mijn Huawei Honor 6.
Hiervoor had ik nog geen problemen gehad met hotmail en de connectie op mijn telefoon (anderhalf jaar).
Wat is er gebeurt
Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat er geen verbinding gemaakt kon worden met hotmail.
"aanmelden is mislukt".
Dit werkte eerst wel en op een gegeven moment dus niet meer. Wanneer ik bij de instellingen kijk en het opnieuw wil instellen staat er de volgende boodschap:
" Gebruikersnaam en/of Wachtwoord kunnen incorrect zijn". Of " de POP3/SMTP instellingen zijn uitgeschakeld.
Wat heb ik geprobeerd
Mijn gebruikersnaam is gewoon mijn e-mail, gecontroleerd, niets mis mee.
Mijn wachtwoord heb ik zelfs veranderd, niets mis mee.
POP3/STMP instellingen > via de laptop bekeken, stonden inderdaad op uit (wat vreemd is want eerst kon mijn telefoon wel verbinden met hotmail). > Verandering opgeslagen.
Echter, er is nog oplossing voor het probleem, want er is nog niets veranderd.
Wat werkt wel
Andere accounts, g-mail (3), een exchange account van outlook, deze verbinden wel met mijn telefoon.
Ook werkt mijn e-mail adres wel gewoon via de laptop.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Is er misschien een instelling in de telefoon die dit zou kunnen veranderen?
Alvast bedankt!
Ruud
Sinds een aantal dagen heb ik problemen met mijn e-mail vanuit hotmail op mijn Huawei Honor 6.
Hiervoor had ik nog geen problemen gehad met hotmail en de connectie op mijn telefoon (anderhalf jaar).
Wat is er gebeurt
Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat er geen verbinding gemaakt kon worden met hotmail.
"aanmelden is mislukt".
Dit werkte eerst wel en op een gegeven moment dus niet meer. Wanneer ik bij de instellingen kijk en het opnieuw wil instellen staat er de volgende boodschap:
" Gebruikersnaam en/of Wachtwoord kunnen incorrect zijn". Of " de POP3/SMTP instellingen zijn uitgeschakeld.
Wat heb ik geprobeerd
Mijn gebruikersnaam is gewoon mijn e-mail, gecontroleerd, niets mis mee.
Mijn wachtwoord heb ik zelfs veranderd, niets mis mee.
POP3/STMP instellingen > via de laptop bekeken, stonden inderdaad op uit (wat vreemd is want eerst kon mijn telefoon wel verbinden met hotmail). > Verandering opgeslagen.
Echter, er is nog oplossing voor het probleem, want er is nog niets veranderd.
Wat werkt wel
Andere accounts, g-mail (3), een exchange account van outlook, deze verbinden wel met mijn telefoon.
Ook werkt mijn e-mail adres wel gewoon via de laptop.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Is er misschien een instelling in de telefoon die dit zou kunnen veranderen?
Alvast bedankt!
Ruud