Al langere tijd speel ik met het idee een eigen domein te registreren en te gebruiken voor o.a. mijn e-mail. Het domein dat ik in gedachten had was altijd nog ongebruikt, tot ik kort geleden ging kijken en er "this page is under construction" stond + de naam van de registrar. Toen ik de pagina van de registrar ging bekijken, zag ik dat ik voor 10$ aanspraak kan maken op het domein. D.w.z. dat zij gaan onderhandelen met degene die het domein nu in handen heeft, en kijken of die het domein wel aan mij gunt. Zo niet, zeggen ze het in de gaten te houden en te registreren zodra het domein vrij komt.
Nu heb ik helemaal geen verstand van deze materie, en vraag ik me af of dit gebruikelijk is, of dat ik eigenlijk 10$ doneer aan de registrar? Zijn er nog andere manieren waarop ik aanspraak kan maken op dit domein? Heeft er iemand ervaring met het "reserveren/onderhandelen" ober een domein, en met een positieve uitkomst?
Alvast bedankt
Nu heb ik helemaal geen verstand van deze materie, en vraag ik me af of dit gebruikelijk is, of dat ik eigenlijk 10$ doneer aan de registrar? Zijn er nog andere manieren waarop ik aanspraak kan maken op dit domein? Heeft er iemand ervaring met het "reserveren/onderhandelen" ober een domein, en met een positieve uitkomst?
Alvast bedankt
When life throws you a curve, lean into it and have faith!