Tweakerts,
Ik wil in mijn InWin H500

waterkoeling gaan bouwen. De radiateur komt dan aan de linkerzijkant vooraan, en de 120 mm Panaflo(of Papst) komt in de bovenkant en zal via een blikken trechter door de radiator gaan blazen. Het reservoir komt op de plaats van de 3,5 inch bays, die gebruik ik toch niet.
Alleen heb ik nog een aantal vragen...
1. Een kachelradiator is geen probleem, ik woon vlakbij een autosloperij, alleen welke radiator (opel / fiat / enz.)?
2. Welk koelblok zal ik gaan gebruiken? En hoe zet ik hem precies vast? Ik vind deze wel aardig:
, zie www.oc-shop.nl
alleen, hoe zit die dan vast? En moet ik een shimmetje gebruiken? Of toch maar zo'n Swiftech als deze:
, zie www.oc-shop.nl.
Ik vind de bevestiging van die Swiftech er wel goed uitzien eigenlijk.
Of toch zelf maar 1 maken, mijn oom heeft een draaibank en een professionele kollomboor. En bij DaBit kan je koper bestellen...
3. Welke pomp met hoeveel liter/uur? Is deze

goed genoeg? Hij "doet" 800 liter/uur.
Verdere specs van mijn kast:
AMD Thunderbird 1 GHz
Asus A7V133
256 MB 133 MHz
Asus Geforce V6600
20,4 GB Maxtor 7200rpm
Aopen 1232A Justlink
Aopen 48 speed cd-rom
Terratec geluidskaart
Enermax 350W
Wordt nu(niet geOC-ed) met Spirecooler

64 graden (met
)
zonder casefans trouwens.
Wie o wie kan mij helpen met mijn vragen??
Alvast hartelijk dank,
rAvers
P.S. Zeg nu alstublieft niet dat ik de f*cking search moet gebruiken, al vraag ik daar natuurlijk nu wel om door dit te typen....
Ik wil in mijn InWin H500
waterkoeling gaan bouwen. De radiateur komt dan aan de linkerzijkant vooraan, en de 120 mm Panaflo(of Papst) komt in de bovenkant en zal via een blikken trechter door de radiator gaan blazen. Het reservoir komt op de plaats van de 3,5 inch bays, die gebruik ik toch niet.
Alleen heb ik nog een aantal vragen...
1. Een kachelradiator is geen probleem, ik woon vlakbij een autosloperij, alleen welke radiator (opel / fiat / enz.)?
2. Welk koelblok zal ik gaan gebruiken? En hoe zet ik hem precies vast? Ik vind deze wel aardig:
, zie www.oc-shop.nlalleen, hoe zit die dan vast? En moet ik een shimmetje gebruiken? Of toch maar zo'n Swiftech als deze:
, zie www.oc-shop.nl.Ik vind de bevestiging van die Swiftech er wel goed uitzien eigenlijk.
Of toch zelf maar 1 maken, mijn oom heeft een draaibank en een professionele kollomboor. En bij DaBit kan je koper bestellen...
3. Welke pomp met hoeveel liter/uur? Is deze

goed genoeg? Hij "doet" 800 liter/uur.
Verdere specs van mijn kast:
AMD Thunderbird 1 GHz
Asus A7V133
256 MB 133 MHz
Asus Geforce V6600
20,4 GB Maxtor 7200rpm
Aopen 1232A Justlink
Aopen 48 speed cd-rom
Terratec geluidskaart
Enermax 350W
Wordt nu(niet geOC-ed) met Spirecooler

64 graden (met
Wie o wie kan mij helpen met mijn vragen??
Alvast hartelijk dank,
rAvers
P.S. Zeg nu alstublieft niet dat ik de f*cking search moet gebruiken, al vraag ik daar natuurlijk nu wel om door dit te typen....