UT loop vaag vast

Pagina: 1
Acties:

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Alles loopt perfect, je start het op, maar midden in een spel (vaak na minder dan een minuut) freezed het opeens. Je kan niets meer! (behalve op de reset knop drukken :( )

Nou heb ik laatst wel c: geformatteerd en windows er opnieuw opgezet en UT op mijn D: laten staan. Dit heb ik wel es eerder gedaan, zonder problemen.

Mijn config

MSI K7T-pro
Duron 750@750
256 MB PC133
Merkloze Geforce 2MX (gewoon zo'n standaard nVidia Model)

Iemand een oplossing behalve dan een UT re-install?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Post je IRQ verdeling eens
system->properties computer>properties

Verwijderd

Ik heb het zelfde wel eens gehad en dat lag aan agp 4* en fast writes die ik aanhad gezet maar wat me pc niet leuk vond,kijk ook hier eens : http://geforcefaq.com/faq.html

Verwijderd

Spin jij hier ? =P

anyway ik had het ook in win me vroeger kan goed aan je irqs liggen...

Ik heb een a7v was er erg gevoelig voor.

Verwijderd

Ja ik ben het :)

Ik heb het toen de tijd opgelost door 2 registers van geforcefaq.com te halen
1 voor force agp 1
1 voor force fast writes off

Verwijderd

hey,

heb je dit alleen met UT of ook met andere spellen. het zou namelijk best door je geforce kaart kunnen komen. Heb hetzelf namelijk ook, en niet alleen in UT maar ook in bv Revolt.

misschien kan je nieuwe detonators downen ofzo

grtz zLiTo

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik heb het dus ook, maar na een seconde of 10 komt ie weer los, wat me opvalt dat het precies 1 keer per game gebeurt en meestal na een seconde of 30.

• Boomrups
Nou, ik heb dus net UT opnieuw geïnstalleerd en heb nog steeds hetzelfde probleem.

Nou had ik laatst wel twee nieuwe reepjes van 128 MB PC133 geheugen gehaald en die erin gezet. Misschien dat het daaraan lag. Dus ik een (oud) PC133 reepje erin zetten waarmee ik wist dat het daaraan niet zou liggen, en ik merkte dat mijn videokaart VET heet was.
Zou het daaraan kunnen liggen?

Ik had vroeger wel dat mijn videokaartkoeler zo'n reutelend helikopter achtig geluid maakte, maar dat deed hij de laatste tijd ook niet meer....

Misschien tijd voor nieuwe koeler op mijn GeForce?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32
laat me raden: je geluidskaart is een sblive?

• Boomrups
Op zaterdag 30 juni 2001 21:38 schreef weareborg het volgende:
laat me raden: je geluidskaart is een sblive?
Nope, een Creative 128 PCI

Verwijderd

bij win2k als os...sp2 geinstalleerd? via 4in1 drivers? vroeger liep UT ook bij mij vast omdat ik toen de win2k/amd fix niet geinstalleerd had staan (nwe viaagp.sys vlgs mij = hotfix van ms)...neem aan dat deze hotfix geincludeerd is in sp2.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

LOL Spinnie!!! :)

Ik heb hetzelfde probleem Boomrups. Ik heb het ook nog steeds niet opgelost en mijn computer loopt ook vast op de desktop. De enige IRQ's die gedeelt zijn, zijn de serial buscontroller met mijn internetnetwerkkaart. Als ik de netwerkkaart in een ander pci-slot doe, wordt de irq gedeelt met mijn Geforce. Ik ga ook ff de oplossing van spine gebruiken, maar ik vraag me af of het helpt. Heb gvd een week aan die *(#$&-computer gekloot zonder resultaat.

Maar het zou dus aan je IRQ instellingen kunnen liggen, of aan de juiste patches niet geinstalleerd (via 4-1 drivers, hotfixes, PCI latency patch, etc., etc.).

GL & HF

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Ik heb die freezes dus ook, terwijl het geluid gewoon doorloopt. 1 jaar draaide UT dus perfect.... tot dat ik (denk ik) m'n hercules gf 2 mx hebt gekocht. Eerst zat er een vipertje in, die deed het eigenlijk uitstekend. Dus misschien is het dat.

En uhmm.. videokaart vet heet? ik heb nog nooit naar de temp. daarvan gekeken lol. Is da belangrijk? (ik OC niet)

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ja ik heb het dus ook maar dan met een savage 4 videokaart. Als ik het op direct 3d zet dan startie niet op en met opengl is het veel te donker (zelfs met full brightness).
Ik heb trouwens wel een Sblive geluidskaart.

SPECS

Pagina: 1