Toon posts:

All in one PC voor aan de muur, max. 10 cm diep

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,
Ik ben (al enige tijd :? ) op zoek naar een All-in-one PC voor aan de muur, van max. 10 cm diep (ik heb hier een duidelijke reden voor, maar dat is niet relevant nu). Dus geen tablet of andere oplossing met een component en een apart beeldscherm. Ik wil echt een all-in-one aan de muur. Deze blijken verrassend moeilijk te vinden. De enige die ik tot nu toe kon vinden is te diep...

Een andere optie is deze maar dat is een oud model dat niet meer verkrijgbaar is. Ik zoek dus wel zoiets, maar de nieuwe modellen lijken allemaal een voet te hebben zonder VESA/ophangmogelijkheid en lijken dus niet geschikt om op te hangen.

Budget: ca. 500-1100 euro.
Andere wensen: liefst ergens tussen de 23-27", moet DVD kunnen afspelen, bluetooth en USB hebben. Verder de normale capaciteiten van een goede laptop/PC, hoeft allemaal niet erg spannend.

Weet iemand toch nog een andere optie?

Of weet iemand of ik van een ander model de voet kan verwijderen en op een of andere manier veilig aan de muur kan bevestigen? Bijvoorbeeld door een beugel te laten maken die om het scherm heen klemt?

Ik hoor graag advies. Wellicht ten overvloede: ik ben dus NIET op zoek naar een alternatief 8)7 ; voorlopig richt ik me echt alleen op de optie 'All-in-one aan de muur' :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 15:57
Wat me zo te binnen schiet, maar wellicht niet binnen budget of consumentenrange:

Dell Optiplex 9020 of 9030 AIO ? Wellicht zijn er ook nieuwere modellen, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Moet het nieuw zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Hoyden op 21-11-2016 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar DAA.

Ik kop hem toch maar in, met een tablet kom je er niet? Waarom niet? Ik zoek zelf liever naar mogelijkheden dan wellicht onmogelijkheden ;).

[ Voor 20% gewijzigd door br00ky op 21-11-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
br00ky, sorry, gemist. Dank voor het schopje :-).
Nee, een tablet is niet wat ik zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik 'm echt als PC wil gebruiken. Dus office etc op draaien en al mijn bestanden beheren... Dat gaat niet op een tablet toch?

Liefst wel nieuw, of uitstekende tweedehands...

Hoyden, bedankt, ik ga even kijken!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Liefst wel nieuw, of uitstekende tweedehands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden, ik ga even kijken, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Gebruik in je vervolg even de wijzigknop rechtsboven je post. Meerdere keren achter elkaar posten wordt niet gewaardeerd.

En de zaken die je noemt kan je ook prima met een tablet. Keyboard eraan dokken en gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar vind maar eens een tablet van 20" of groter, dat gaat niet lukken. Ik zou zelf toch kijken naar losse systemen, er zijn genoeg computers te krijgen die enorm compact zijn. En anders koop je een tablet met klein scherm die je achterop de monitor bevestigd?

En anders de eis tot DVD speler laten varen? Dan zijn er opeens meer dan genoeg mogelijkheden: categorie: PC's
En ook met DVD speler meer dan genoeg: categorie: PC's

En is dit niks? pricewatch: Medion Akoya P2103 D AIO (10020910, Azerty)

[ Voor 68% gewijzigd door Tsurany op 21-11-2016 22:25 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@br00ky, hoe kan ik mijn eerdere reacties verwijderen? Was niet mijn bedoeling om overlast te veroorzaken... Kan een tablet (als die er ook zijn van 23"?) alles wat een pc/laptop ook kan, inc windows 10 etc.? Heb zelf geen ervaring, alleen een iPad.

@Tsurany: ik wil geen losse systemen, ik wil echt 1 item dat aan de muur hangt. Ik weet het: dat is rigide, maar het gaat om een werkplek in mijn woonkamer waar ik persé niet meer kabels in het zicht wil dan alleen 1 keer een voeding. Ook niet als ze weggewerkt worden. Heeft te maken met smaak en wat ik mooi vind... Dus ik geef nog niet op.
Ik zie nu je opties, ik ga even kijken, dank!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 03:27
Een 2e hands iMac een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@MadDogMcCree: Apples zijn niet erg goed om op te hangen, volgens mij...
Kan dat wel?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 03:27
Jawel hoor, dat kan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Tsurany, deze lijkt me dan ook geschikt, toch?
Raar dat dit op mijn zoektocht nergens naar voren is gekomen. Zag tot op heden maar 1 model van Medion. Ik ken het merk niet, is het kwalitatief goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@MadDog: hoe dan? En voor wat ik heb gezien/onderzocht ben ik dan bijna net zoveel kwijt als een nieuwe en de ervaringen met iUsed en Leapp zijn erg wisselend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
Ik heb een MSI all in one, volgens mij hebben die ook nieuwe modellen, of je ze kunt ophangen geen idee.

Edit: zoiets?

[ Voor 56% gewijzigd door Martinusz op 21-11-2016 22:57 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 21:45

Barrycade

Through the...

Gebruik nu eens de wijzigenknop ;)

Maar all in one pc zou je zoekwoord moeten zijn en VESA bevestiging.

Als ze dat hebben kan je ze makkelijk met een VESA steun aan de muur hangen.

3 minuten en ik heb zelfs op bol.com meer exemplaren gevonden dan jij posts hier hebt gemaakt ;)

Medion is een B merk van Lenovo. Niets mis mee. Maar als je die pc zoekt om esthetische redenen kan je bv bij wat andere merken kijken omdat die Medions prettig geprijsd zijn. Maar er ook zo uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barrycade schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:08:
Gebruik nu eens de wijzigenknop ;)

Maar all in one pc zou je zoekwoord moeten zijn en VESA bevestiging.

Als ze dat hebben kan je ze makkelijk met een VESA steun aan de muur hangen.

3 minuten en ik heb zelfs op bol.com meer exemplaren gevonden dan jij posts hier hebt gemaakt ;)

Medion is een B merk van Lenovo. Niets mis mee. Maar als je die pc zoekt om esthetische redenen kan je bv bij wat andere merken kijken omdat die Medions prettig geprijsd zijn. Maar er ook zo uitzien.
Barry, ik begrijp geloof ik nog niet hoe/wanneer ik die wijzigenknop moet gebruiken... Als ik na een reactie opnieuw wil reageren, niet een nieuwe reactie geven, maar een oudere wijzigen en toevoegen? Hoe zien mensen dan dat ik op hen reageer, als het bericht erboven wordt gewijzigd? Of bedoel je iets anders?

En: ik Google me suf, ook op jouw zoektermen, maar blijkbaar vind ik niet het walhalla dat jij hebt gevonden... Bij veel modellen kan ik bijvoorbeeld o.b.v. de specificaties, bescrhijvingen en foto's niet met 100% zekerheid zien of ze inderdaad op de muur kunnen worden bevestigd. Daarnaast moet het echt minimaal 23"zijn en min. 6-8GB werkgeheugen. Zou je zo goed willen zijn jouw bevindingen hier te delen met een link?
Pagina: 1