Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevePC
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:52
Mijn vraag
Kan ik Battlefield 1 aan op 60 fps 1080p mid-high-ultra?

Relevante software en hardware die ik gebruik
R9 380 MSI gaming 2G
8gb Crucial ram
I5 6500

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb verschillende benchmarks bekeken, maar kwam nooit op deze specs uit, kan er dus niet veel over zeggen. Wat dit te maken heeft met componenten aankopadvies?
Wanneer ik het el niet aan kan, zal ik graag weten wat ik hiervoor moet upgraden.

Alvast bedankt,

Steve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Exact dezelfde specs ga je zelden vinden, omdat ze vaak testen met een setup waar de cpu zeker geen bottleneck vormt. Een 6500 is dat in de meeste gevallen ook niet. Als je met deze informatie naar de benchmarks kijkt, wat is dan je conclusie?

Ik heb trouwens even je topictitel aangepast, want die kon echt alles betekenen :X.

[ Voor 16% gewijzigd door br00ky op 21-11-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Een zoekopdrachtje op google had je dit als 1 van de eerste hits opgeleverd:
YouTube: Battlefield 1 Open Beta - R9 380 Benchmark | Ultra 1080p

zoekopdrachtje:
https://www.google.nl/sea...r&ei=PVUzWNHvA4boasS0sfgM

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevePC
Bedankt!
Ik wilde graag weten of mijn cpu en ram geen bottleneck vormde, aangezien deze niet aan de recommended specs doen, hier moet ik mij geen zorgen maken en gewoon battlefield 1 halen tijdens de blackfriday/ christmas sales?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-10 23:48

Eentje

houd van de vijver

heb je hier al een kijkje genomen

https://nl.hardware.info/...marks-met-13-videokaarten

staat de kaart die je hebt niet tussen maar medium moet denk ik wel lukken als de 460 dat ook haalt

There eent no place like home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 17:33
Eentje schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:27:
heb je hier al een kijkje genomen

https://nl.hardware.info/...marks-met-13-videokaarten

staat de kaart die je hebt niet tussen maar medium moet denk ik wel lukken als de 460 dat ook haalt
Een R9 380 is iets trager dan een R9 280X, zit dus een stuk boven die RX 460, zal ergens tussen de 70-80 fps zijn op medium, met wat tweaken is 60 fps op high waarschijnlijk wel te doen.
StevePC schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:19:
Bedankt!
Ik wilde graag weten of mijn cpu en ram geen bottleneck vormde, aangezien deze niet aan de recommended specs doen, hier moet ik mij geen zorgen maken en gewoon battlefield 1 halen tijdens de blackfriday/ christmas sales?
Battlefield 1 is een vrij CPU heavy game, maar om nu als minimum een Core i5 6600K te vragen is een beetje met de haren getrokken. Core i5 6500 zou geen probleem mogen zijn.

Moest de game niet goed presteren voor je, of als je het gewoon niet leuk vindt, kun je bij EA trouwens een refund aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevePC
Bedankt, ga hem dan zeker halen!
Pagina: 1