foto's "verdwijnen" in productreview

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-10 12:01
Ik ben bezig aan een productreview en heb daarvoor al een aantal foto's geïmporteerd. Deze foto's moeten vervolgens in de review komen tussen de tekst.
Voorlopig heb ik de review als een preview opgeslaan en zie ik in de preview onderaan alle geïmporteerde foto's staan. Maar als ik de preview wil aanpassen, dan zijn op één na alle foto's verdwenen en kan ik ze dus niet toevoegen in de tekst. Ze opnieuw importeren gaat niet aangezien ik dan de limiet van 30 foto's bereik.
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Beste antwoord (via ShaiNe op 21-11-2016 23:37)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zeehond schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:41:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd/ nieuwsgierig waarom dit geen goed idee is, de plaatjes stonden duidelijk gewoon op de server van tweakers maar werden alleen niet weergegeven tijdens het bewerken van de review maar wel tijdens de preview, wat is het verschil als je zelf gewoon de url op zoek van het plaatje en in de review plakt, of door het plaatje in de review te sleepen?

Wel mooi natuurlijk dat het zo snel gefixed is d:)b
Als de koppeling niet is opgeslagen dan zouden we op een zeker moment in de toekomst foutief kunnen concluderen dat het verweeste plaatjes zijn, en ze verwijderen... Gelukkig bleek het probleem niet bij het opslaan van de koppeling te zitten, maar bij de weergave van de koppelingen :)

Intentionally left blank

Alle reacties

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Lijkt inderdaad wat mis te gaan gezien ik het zelf ook kan reproduceren met een eerder geplaatste review.

Je kunt wel vooruit door vanuit de previewmodus een plaatje in een nieuw tabblad te openen en dan de url te kopiëren en deze in je review te plaatsen. Direct rechtermuisknop op een plaatje en dan afbeelding locatie kopiëren werkt niet want dan krijg je een kleine versie van de afbeelding.

200 fish found!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zou even wachten tot morgen als we hier naar gekeken hebben. Urls gebruiken van plaatjes die (blijkbaar) geen koppeling hebben is niet zo verstandig imo ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kon zelf niet wachten dus heb het nu maar gefixed :Y)

Intentionally left blank

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

crisp schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:02:
Ik zou even wachten tot morgen als we hier naar gekeken hebben. Urls gebruiken van plaatjes die (blijkbaar) geen koppeling hebben is niet zo verstandig imo ;)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd/ nieuwsgierig waarom dit geen goed idee is, de plaatjes stonden duidelijk gewoon op de server van tweakers maar werden alleen niet weergegeven tijdens het bewerken van de review maar wel tijdens de preview, wat is het verschil als je zelf gewoon de url op zoek van het plaatje en in de review plakt, of door het plaatje in de review te sleepen?

200 fish found!

Acties:
  • Beste antwoord

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zeehond schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:41:
[...]

Als de koppeling niet is opgeslagen dan zouden we op een zeker moment in de toekomst foutief kunnen concluderen dat het verweeste plaatjes zijn, en ze verwijderen... Gelukkig bleek het probleem niet bij het opslaan van de koppeling te zitten, maar bij de weergave van de koppelingen :)

Intentionally left blank

• ShaiNe
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-10 12:01
bedankt!

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

crisp schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:01:
[...]

Bedankt voor de uitleg crisp :) Dan begrijp ik waarom het geen goed idee is ja.

200 fish found!

Pagina: 1