Gisterenavond is er ingebroken in mijn huis, heel vervelend allemaal maar de schade valt gelukkig mee. Wel is mijn oude iphone 6s meegenomen, deze stond uit en er zat geen simkaart in. Enige wat ik niet heb gedaan is het wissen/resetten van de telefoon. Dit betekend dus dat sowieso al mijn apps en gegevens er nog opstaan maar ook opgeslagen wachtwoorden van websites en dergelijke. Nu staat de telefoon uit en is hij beveiligd met mijn vingerafdruk + pincodes bij het opstarten maar vroeg me af of mijn gegevens nou eigenlijk veilig zijn?
De politie heeft het IMEI nummer overigens wel opgenomen in de aangifte, betekent dit dat ze daar iets mee doen of moet ik zelf actie ondernemen om de telefoon onklaar te laten maken?
(Heb wel even gegoogeld, maar bijna alle websites hebben alleen informatie over wat te doen als je huidige in gebruik zijnde telefoon gestolen wordt)
De politie heeft het IMEI nummer overigens wel opgenomen in de aangifte, betekent dit dat ze daar iets mee doen of moet ik zelf actie ondernemen om de telefoon onklaar te laten maken?
(Heb wel even gegoogeld, maar bijna alle websites hebben alleen informatie over wat te doen als je huidige in gebruik zijnde telefoon gestolen wordt)