Windows 10 Anniversary Update ( 1607 ) Start Menu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:25
Hallo Mede Tweakers!

Ik heb een vraag over het vernieuwde Start Menu. Ik kan er helaas echt niet aan wennen, vind het verschrikkelijk. Daarom is mijn vraag: Is er een mogelijkheid om wel 1607 te draaien, maar dan wel met het Start Menu van 1511? Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hoi,

Ik denk niet dat dit mogelijk is omdat je dan twee builds door elkaar gaat gebruiken.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Markimoo schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:32:
Hoi,

Ik denk niet dat dit mogelijk is omdat je dan twee builds door elkaar gaat gebruiken.
Eerlijk gezegd was ik hier al bang voor. :| Maar kon het altijd proberen, misschien heeft iemand anders nog iets? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er is 1 klein verticaal balkje bijgekomen; de rest van het startmenu is niet/nauwelijks veranderd. Via Start -> Settings -> Personalisation kan je een aantal zaken alsnog aanpassen aan je startmenu.

Ben bang dat je ergens niet aan kan wennen maar geen/weinig uitleg geeft wat dat precies is en waarom je dat nergens / nog niet kan aanpassen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
MAX3400 schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:43:
Er is 1 klein verticaal balkje bijgekomen; de rest van het startmenu is niet/nauwelijks veranderd. Via Start -> Settings -> Personalisation kan je een aantal zaken alsnog aanpassen aan je startmenu.

Ben bang dat je ergens niet aan kan wennen maar geen/weinig uitleg geeft wat dat precies is en waarom je dat nergens / nog niet kan aanpassen.
Ik kan er nog wel aan wennen, het is niet anders. Maar ik zit hier nu midden in een Windows 7 -> Windows 10 migratie en daar is trainingsmateriaal voor gemaakt ( gebaseerd op 1511 ). Vond dat niet zo relevant om te melden. Maar vandaar mijn vraag. Heb ondertussen ook nog wat meer op internet gezocht, maar ik denk dat ik maar nieuwe screenshots ga maken! |:(

In ieder geval bedankt voor het meedenken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dehardstyler schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:58:
[...]

...Maar ik zit hier nu midden in een Windows 7 -> Windows 10 migratie en daar is trainingsmateriaal voor gemaakt ( gebaseerd op 1511 ).
Ah, maar dan heb je sowieso een uitdaging; vergeet je ook niet dat zo in juli 2016 een aantal GPO-achtige zaken ook centraal zijn gewijzigd waardoor targeting niet meer werkt/werkte.

Welkom in de vaart der volkeren; hopelijk kan de projectleider van de migratie het trainingsmateriaal z.s.m. laten omkatten naar de laatste versie van Windows 10.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
MAX3400 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:15:
[...]

Welkom in de vaart der volkeren;
Dit stoot mij inderdaad tegen de borst. Is niet echt "enterprise" op deze manier. Sowieso zijn mensen al niet zo happig op de upgrade. ( want anders ) Als we dan zomenteen om het half jaar ( bij wijze van ;) ) een andere UI hebben, worden mensen daar niet echt blij van.

Thanks voor de heads-up betreft GPO's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik vermoed niet dat er elk half jaar (of bij iedere grote update) een nieuwe interface komt. Vaak worden er dan enkel nieuwe mogelijkheden toegevoegd. ;-)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Pagina: 1