Toon posts:

plex server bedienen voor meerdere schermen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik zit met de volgende uitdaging. Ik wil 7 verschillende schermen in een ruimte ophangen en daar 7 verschillende filmpjes op laten lopen in een loop. Kan ik deze aansturen met één Nas of mediaserver op PC o.i.d. kan ik dan bv met Plex 7 verschillende filmpjes instarten? het liefst heb dan de controle over alle schermen via de mediaserver. Ik zat ook al te denken aan 7 tablets met een plex app of 7 monitors met een Raspberry Pi of chromecast. Maar ben niet helemaal zeker welk systeem stabiel genoeg is en sterk genoeg.

Wil er iemand met me meedenken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je doet een heleboel aannames zonder te beschrijven waarom je die aannames doet. Zoals "is het sterk genoeg?" is een vraag die jij natuurlijk het beste kan beantwoorden omdat jij weet hoe licht/zwaar een filmpje is en welke eisen er worden gegeven om dit vlekkeloos af te kunnen spelen.

Je kan op Plex een oneindige hoeveelheid films starten; de documentatie van Plex laat dan relatief exact zien welke system-specs je hiervoor nodig hebt. En dan kan je met een eenvoudig rekensommetje zelf weten welke network-requirements je nodig gaat hebben.

Maar out-of-the-box denken; elke moderne TV heeft een USB of SD lezer. Waarom is die optie niet valide om iets af te spelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof