Toon posts:

Red Alert 2 Serial Code

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Guyz

ik ga zo ff Red Alert 2 kopen maar nou las ik al hier op Tweakers dat sommige mensen RA2 hadden gekocht waar dan geen Serial bij zat en dat wil ik dus voorkomen :)

Dus dan kijk ik fff vast in de winkel: staat die code in de handleiding ? of in een speciaal mapje ? of waar staat ie :?

ja ik weet dat die achter de toonbank liggen dus vraag ik er gewoon ff om want heb geen zin in een miskoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:08

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik dacht achter op de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achter op de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 30 juni 2001 12:25 schreef Hurricane het volgende:
Ik dacht achter op de cd.
Das bij Tiberian Sun zo :) Als ik me goed herinner zitten die codes op de handleiding.

Btw, een IETS subtielere topictitel had gemogen. Ik dacht bij het zien van deze zovan "Bazza WEET beter, toch?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 12:31 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Btw, een IETS subtielere topictitel had gemogen. Ik dacht bij het zien van deze zovan "Bazza WEET beter, toch?" :)
Weet ik >:) dat trekt lezers aan ;)

Edit: maar ik hoor nog wat tegenstrijdige berichten dus als iemand hier er zeker weet waar die serial moet staan: Spreek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Tiberian Sun: achter op de cd-case :)
Red Alert 2: achter op de handleiding :)
Speciale gevallen: op het internet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 12:47 schreef Nephilin het volgende:
Tiberian Sun: achter op de cd-case :)
Red Alert 2: achter op de handleiding :)
Speciale gevallen: op het internet >:)
Okay thanx ;)

Dan ga ik ff kijken of ze dit pakket ook in de winkel verkopen of dat ik het moet bestellen

dit pakket dus: http://www.bartsmit.com/winkel/main.phtml?submenuid=14&tabbladid=3&subcategoryid=&page=1&productid=3275

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Da's wel een erg goede deal zeg, ik heb RA2 voor fl 50,- gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 12:55 schreef Nephilin het volgende:
Da's wel een erg goede deal zeg, ik heb RA2 voor fl 50,- gekocht :(
ik ook bijna maar toen viel mijn oog hierop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zaterdag 30 juni 2001 12:24 schreef BAZZA het volgende:
Hey Guyz

ik ga zo ff Red Alert 2 kopen maar nou las ik al hier op Tweakers dat sommige mensen RA2 hadden gekocht waar dan geen Serial bij zat en dat wil ik dus voorkomen :)

Dus dan kijk ik fff vast in de winkel: staat die code in de handleiding ? of in een speciaal mapje ? of waar staat ie :?

ja ik weet dat die achter de toonbank liggen dus vraag ik er gewoon ff om want heb geen zin in een miskoop ;)
Gluiperd ik weet wat je denkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 13:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gluiperd ik weet wat je denkt :)
Moi ? Afbeeldingslocatie: http://www.fokforum.nl/i/s/hypocrite.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:01
Bij mij zat er een progje bij die er eentje maakte :p

Zallik die posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 12:31 schreef TheGladiator het volgende:
Achter op de handleiding
Idd,, achter op de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Op zaterdag 30 juni 2001 12:31 schreef IceStorm het volgende:
Ik dacht bij het zien van deze zovan "Bazza WEET beter, toch?" :)
Ik dacht net hetzelfde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bart Smit :

-pack Red Alert/Alpha Centouri/Prophecy CDR
adviesprijs: fl. 149,00 (€ 67,61)
Webshopprijs: fl. 39,95 (€ 18,13)
uw voordeel: fl. 109,05 (€ 49,48)

De drie top cd-roms Red Alert, Alpha Centauti en Prophecy in één pack voor een topprijs! Minimum systeemeisen: Win 95/98, Intel Pentium 133 MHz, 32MB free system RAM, 295MB harde schijf ruimte, 4x CD-rom drive, 2 MB videokaart.
Jongens lezen der staat dan wel een plaatje van ra2 maar in de tekst staat heel duidelijk Red Alert en nie red alert 2 dus .......

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 01 juli 2001 02:21 schreef ShadowBumble het volgende:
Jongens lezen der staat dan wel een plaatje van ra2 maar in de tekst staat heel duidelijk Red Alert en nie red alert 2 dus .......
Daar mag je ze op naaien. Ze bieden iets aan voor een niet 'extreem onacceptabele' prijs dus ze moeten het leveren voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 02:21 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

Op zondag 01 juli 2001 02:32 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Daar mag je ze op naaien. Ze bieden iets aan voor een niet 'extreem onacceptabele' prijs dus ze moeten het leveren voor die prijs.
Wel verdorie :(

ik heb hem net besteld terwijl ik helemaal geen Red Alert wil hebben want dat origineel heb ik al
ik wil dus Red Alert 2 hebben :(

Wat moet ik nu doen ?

want ik ga echt niet betalen voor Red Alert !

naar mijn mening riekt dit gewoon naar oplichting/dwaling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad misleidend... je zou aan de hand van de levensgrote afbeelding >:) inderdaad denken dat het om red alert 2 gaat... de omschrijving is ook nogal beknopt zegmaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Dit is een zuivere vorm van consumenten misleiding, omdat het plaatje erg opvalt word door veel consumenten de bijgevoegde text maar half gelezen (daarbij is het plaatje gewoon erg misleidend).
Omdat dit een officiele site advertentie betreft en je duidelijk op verkeerde been word gezet door het plaatje kun je je eigen wenden tot de verkopende instantie om ofwel je geld terug te krijgen, ofwel het product te krijgen wat je dacht dat je kocht.
Wil je helemaal waus gaan doen kun je ook nog de ombudsman-consumentenbond en de reclame commisie inschakelen (Pieter Storms is natuurlijk ook een optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 03:49 schreef Zipje het volgende:
Het is inderdaad misleidend... je zou aan de hand van de levensgrote afbeelding >:) inderdaad denken dat het om red alert 2 gaat... de omschrijving is ook nogal beknopt zegmaar....
Nou ik zal wel een mailtje schrijven om de bestelling te annuleren want de kans dat ik Red Alert 2 van ze krijg lijkt me klein :'(

Maar toch had ik dit soort misleiding niet verwacht van een keten als Bart Smit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 04:06 schreef Mataraty het volgende:
Dit is een zuivere vorm van consumenten misleiding, omdat het plaatje erg opvalt word door veel consumenten de bijgevoegde text maar half gelezen (daarbij is het plaatje gewoon erg misleidend).
Omdat dit een officiele site advertentie betreft en je duidelijk op verkeerde been word gezet door het plaatje kun je je eigen wenden tot de verkopende instantie om ofwel je geld terug te krijgen, ofwel het product te krijgen wat je dacht dat je kocht.
Wil je helemaal waus gaan doen kun je ook nog de ombudsman-consumentenbond en de reclame commisie inschakelen (Pieter Storms is natuurlijk ook een optie)
Ja en het 'vreemde" is dat ze ook nog het "Web trader" logo (mogen?) voeren van de Consumenten bond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik zou em gewoon in ontvangst nemen en dan naar zo'n winkel gaan en daar gaan staan schreeuwen dat er een plaatje bijstaat van RA:2 en dat je vervolgens RA ontvangt....

Ze moeten je gewoon RA:2 geven vind ik, zij zijn zo dom om daar een verkeerd plaatje neer te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Niet perse het is lullig maar dat plaatje hoeft GEEN betrekking te hebben door het productie maar kan ook door hun af gedaan worden als pagina opvulling boven om nou voor een paar tientjes een complete slag te gan leveren voor de reclame code comissie of bart smit ??? Dta kost je helemaal geld zou gewoon ff een mailtje sturen naar ze en misschien na ontvangst terug naar de winkel der mee !!!

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op zondag 01 juli 2001 11:19 schreef ShadowBumble het volgende:
Niet perse het is lullig maar dat plaatje hoeft GEEN betrekking te hebben door het productie maar kan ook door hun af gedaan worden als pagina opvulling boven om nou voor een paar tientjes een complete slag te gan leveren voor de reclame code comissie of bart smit ??? Dta kost je helemaal geld zou gewoon ff een mailtje sturen naar ze en misschien na ontvangst terug naar de winkel der mee !!!
Dat gaat hier niet op, omdat het plaatje centraal is opgenomen in de advertentie wekt dit de illusie dat hij bij de advertentie hoort en daardoor is dit misleiding.

Als concument heb je dan recht op of geld terug ofwel het product wat jij verwachte (voor die prijs)

edit:
wat betreft dat reclame-comissie, consumentenbod gedoe... Ik neem aan dat je wel snapt dat dat een geintje was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Maak iig even een screenie van de situatie voordat ze het weghalen en jij geen bewijs meer hebt.
Daarnaast is deze advertentie misleidend, je mag op zijn minst je geld terug en ik denk dat je zelfs redelijk recht hebt op RA2.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay thanx guys ! :)

ik mail ze dat als het geen RA2 is dat ze het niet op hoefen te sturen , er staat wel in hun voorwaarden dat ik een spel binnen 7 dagen zonder opgave van een reden bij een lokale winkel kan inleveren maar ja dan betaal ik dus fl 18 aan rembours kosten voor niks :(

*achterlijke winkel is dat zeg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
Een spel als RA2 is zeker een goeie om aan je legale gekochte collectie toe te voegen inderdaad!
Pagina: 1