Niet op voorraad.
Grahpics zijn best wel matig, je ziet echt overduidelijk kartelrandjes, ja kan geen resolutie instellen. De textures zijn daarentegen wel aardig goed. Ik heb het spel nog niet al te veel gespeeld, omdat ie vaag doet met de gamma instellingen. Ik heb met een radeontweaker de gamma settings ingesteld zodat ie niet door een spel kan worden gewijzigd, maar dat doet Anachronox toch, zodat ie fokking donker is.
Gameplay leek wel aardig, grappige verhaallijn.
Gameplay leek wel aardig, grappige verhaallijn.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ik heb op het rage3dforum gelezen hoe je de resoluties hoger kan zetten:
Edit the C:\Anachronox\anoxdata\SAVE\GLOBAL\settings.cfg file for a good resolution setting. The game defaults to low -640x480 and high -1280x960.
the other settings are as follows
in the settings.cfg file find "set u_gl_mode "3"
change that number to:
6 - 1024x768
7 - 1152x864
8 - 1280x960
9 - 1600x1200
Edit the C:\Anachronox\anoxdata\SAVE\GLOBAL\settings.cfg file for a good resolution setting. The game defaults to low -640x480 and high -1280x960.
the other settings are as follows
in the settings.cfg file find "set u_gl_mode "3"
change that number to:
6 - 1024x768
7 - 1152x864
8 - 1280x960
9 - 1600x1200
Niet op voorraad.
bij mij werkt het spel niet in winxp 
cannot load renderer
Iemand een idee wat dit kan zijn ?
(heb een hercules gf2mx)
cannot load renderer
Iemand een idee wat dit kan zijn ?
(heb een hercules gf2mx)
Verwijderd
Het is een beetje een combinatie, maar vooral een online RPG.
Maar euh, ik vond hem echt tegenvallen hoor. Ik probeer veel spellen uit en eerlijk gezegd zijn er niet veel (meer) spellen die mijn aandacht vast kunnen houden, maar dan zie wel in dat het voor iemand anders wel leuk kan zijn, maar anachronox (demo) was een van de weinige spellen die ik echt shit vond. Ten eerste de graphics, die zijn voor mij niet belangrijk, maar de animaties wel, de animaties van de personen
,de teksten
, wat is dat met dat dorpje (het speelde toch in de toekomst op een ruimteschip af), kon wel afleiden dat je met je schip daar was neergestoord maar toch, de muziek
, presonages 
gewoon de hele sfeer vond ik heel vreemd, ik kreeg gewoon een beetje hoofdpijn en werd misselijk van, het kwam allemaal een ebetje kinderachtig over. Dacht dat het wat serieuzere RPG was, soort fallout...
Maar euh, ik vond hem echt tegenvallen hoor. Ik probeer veel spellen uit en eerlijk gezegd zijn er niet veel (meer) spellen die mijn aandacht vast kunnen houden, maar dan zie wel in dat het voor iemand anders wel leuk kan zijn, maar anachronox (demo) was een van de weinige spellen die ik echt shit vond. Ten eerste de graphics, die zijn voor mij niet belangrijk, maar de animaties wel, de animaties van de personen
gewoon de hele sfeer vond ik heel vreemd, ik kreeg gewoon een beetje hoofdpijn en werd misselijk van, het kwam allemaal een ebetje kinderachtig over. Dacht dat het wat serieuzere RPG was, soort fallout...
Ik vind het spel absoluut niet tegenvallen, ik heb het pas gekocht om me bezig te houden tot MOHAA uitkomt en hij was maar 22 euro, dus heb ik die maar gekocht. In het begin deed hij het niet, maar de nieuwe patch heeft alles verholpen en het spel zelf vind ik zeer aangenaam om te spelen.
Het verhaal is goed en de gameplay is goed, de graphics zijn dan misschien niet zo goed, maar dat mag toch niet al te veel uitmaken.
Het verhaal is goed en de gameplay is goed, de graphics zijn dan misschien niet zo goed, maar dat mag toch niet al te veel uitmaken.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
ligt het nou aan mij of heb ik dit spel al een paar maanden geleden gespeeld? ja wel gedownload maar toch, kvondt het nou niet echt boeiend. Dit spel was toch gemaakt op de quake2 engine?
Dat ligt niet aan jou, want dit topic is van zomer vorig jaarOp zondag 27 januari 2002 18:15 schreef MM- het volgende:
ligt het nou aan mij of heb ik dit spel al een paar maanden geleden gespeeld? ja wel gedownload maar toch, kvondt het nou niet echt boeiend. Dit spel was toch gemaakt op de quake2 engine?
Verwijderd
w00t, voor dit soort vragen zijn reviews nou.. (d0h)Op zaterdag 30 juni 2001 12:21 schreef edward2 het volgende:
Hoe is tie?, ik krijg hem binnenkort, speelt hij lekker, met name de controls, zijn de gfx nog aardig?
Ik ben benieuwd.
A.U.B: een LINKJE naar een review//
Kijk ff naar de datum dan:Op zondag 27 januari 2002 22:25 schreef Lingod het volgende:
[..]
w00t, voor dit soort vragen zijn reviews nou.. (d0h)
A.U.B: een LINKJE naar een review//
Door edward2 - zaterdag 30 juni 2001 12:21
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()