Re-allocated sectors op schijf, kan dit kwaad?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
Hoi Mede-tweakers,

Ik heb een aantal weken geleden een nieuw systeem in elkaar gezet en mijn oude schijven over genomen. Er is echter 1 schijf die momenteel een waarschuwing geeft (zie toegevoegde screenshot). Kan deze melding veel kwaad. Er staat op zich niet heel veel belangrijks op deze schijf. Deze wordt voornamelijk als tijdelijke opslag schijf gebruikt voor uit te zoeken bestanden, als deze dus echt sneuvelt is er niet echt iets aan de hand.

Of zal ik er toch aan moeten gaan moeten geloven dat deze langzaam aan het overlijden is. Heb soms wel eens dat mijn pc niet wil re-booten, en dan hoor je een soort rammelend geluid, zal ook wel samenhangen met deze schijf.

Iemand een advies?

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2nm2kj4.jpg

Alle reacties

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
E-razor1984 schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:32:

Of zal ik er toch aan moeten gaan moeten geloven dat deze langzaam aan het overlijden is. Heb soms wel eens dat mijn pc niet wil re-booten, en dan hoor je een soort rammelend geluid, zal ook wel samenhangen met deze schijf.

Iemand een advies?

[afbeelding]
Backup maken en schijf vervangen?

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
Het zijn er 7 op dit moment, ik zou er geen belangrijke data meer opzetten. In principe zou je de schijf nog wel kunnen gebruiken, maar je zal er alleen mogelijk steeds meer last van kunnen krijgen op die schijf.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Check het grote smart topic eens. Daar staat alles in wat je erover moet weten.