Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede tweakers,

Ik heb een vraag over mijn iphone 6 ( 64GB, 2 jaar oud ).

Het begon allemaal 6 weken geleden toen ik mijn iphone liet vallen. Zoals jullie al kunnen raden was mijn scherm kapot. Gelukkig kon een vriend van mij het kapotte scherm vervangen voor een nieuw scherm. Toen dit was gebeurd was godzijank alles weer als vanouds oftewel de iphone deed het weer !

Ik weet niet of dit in verband staat met de volgende gebeurtenis, maar heb het er voor de zekerheid bijgezet.

Enkele dagen geleden zat ik ` gewoon` op mijn iphone te spelen, maar plots hield deze er mee op. Dit was nog nooit eerder gebeurd, dus ik schrok mij kapot. Tot overmaat van ramp werd mijn iphone ook bloedheet.

Helaas moest ik naar college dus heb ik besloten om de telefoon maar te laten afkoelen op mijn nachtkastje.
Bij terugkomst was mijn iphone gellukig wel weer afgekoeld. Helaas kreeg ik hem niet meer aan.
( ook niet in de DFU modus en de telefoon wordt ook niet herkend als ik hem koppel met itunes via de pc)

Na enige research gedaan te hebben, heb ik een nieuwe batterij besteld. Direct toen ik deze binnenkreeg heb ik deze in mijn iphone gezet. helaas krijg ik nog steeds geen beeld.. En na enkele minuten word mijn iphone weer bloedheet !

Ik ben tot einde raad. Weet iemand wat er aan de hand is met mijn iphone?.

Graag zou ik jullie meningen / oplossingen ( tot hoever dit nog mogelijk is) willen horen.

Alvast bedankt !

MVG,

Sander

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 18:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je gewoon iOS al eens helemaal opnieuw erop gezet door de telefoon in DFU mode te zetten en daarna aan iTunes te hangen?

Dat zou ik toch eerder geprobeerd hebben dan random onderdelen er tegenaan smijten, zoals een nieuwe accu. Het is normaliter de CPU die heel heet wordt, niet de accu; dus de accu werkte blijkbaar nog prima.

Nu maak ik altijd goede backups dus misschien makkelijk praten hoor, maar toch.

Gebruik je wel netjes een originele lader en kabels en heeft je telefoon geen waterschade? Als iTunes je toestel in DFU niet kan vinden en herstellen en je CPU blijft leip heet worden, dan begin ik lichtelijk te vrezen voor je logic board of iets met de CPU zelf.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je hebt kortsluiting, daarom wordt ie zo heet en werkt ie niet.

Probeer het eens met alle overbodige zaken losgekoppeld, dus camera's enz. niet aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Misschien een gek iets, maar je Dock-connector die sluiting maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties,

Het probleem is dat ie helemaal niet meer opstart ( ook niet in de DFU modus.)
Helaas herkent itunes, mijn telefoon ook niet als ik hem koppel aan de pc.

Zelf dacht ik dat het misschien nog aan de dock connector zou kunnen liggen.
Heeft het nog zin om deze te vervangen?

Aangezien ik helemaal geen beeld meer heb en de computer mijn iphone ook niet meer herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Het blijft een lastig iets
Ik kan je geen 100% garantie geven dat het werkt.

Maar als de Dockconnector defect is dan laad je batterij ook niet op. Een mogelijke sluiting hierin zou je dan kunnen uitsluiten.

Maar het blijft gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
`` nieuwe informatie toegevoegd``

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Aha, ik denk persoonlijk dat het ook nog wel eens aan je nieuwe lcd zou kunnen liggen.

Hoor vaker dat hier problemen mee Zijn als er een imitatiescherm op gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just to be sure: je weet wel dat de telefoon niets doet als ie in DFU komt he? Niets op je scherm te zien ofzo, pas als je hem in DFU aan iTunes hangt gebeurt er iets.

Uiteraard moet er acculading zijn om hem in DFU te krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 21-11-2016 23:01 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs als ik hem aan itunes koppen en de DFU modus gebruik, gebeurd er zelf niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Heb je het oude lcd nog? Werkte deze nog?

de kwaliteit van een imitatie scherm wilt nog wel eens van een mindere kwaliteit zijn.
Er zijn meer mensen met het probleem dat na het vervangen van het lcd na verloop van tijd ze een batterij-drain hebben.
Op 1 of andere manier is de isolatie niet goed genoeg waardoor er kortsluiting kan ontstaan in je lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myper
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-11-2024
I heb het zelfde probleem met mijn iPhone 6s ook laten vallen, nieuw scherm erop (via Phonegigant).

Alles werkte prima, en ineens met 40% batterij telefoon uit. Daarna werd deze heet bij de chip onder de back facing camera.

Als dit kortsluiting zou zijn door het imitatie scherm zou dit al eerder gebeurt moeten zijn toch?

Heb nieuwe batterij getest, nieuwe lighting/speaker part. Nada, lijkt eerder op een processor fout.

Zit nu met een dure iPhone 6s die onbruikbaar is. Any idea's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

myper schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:53:
I heb het zelfde probleem met mijn iPhone 6s ook laten vallen, nieuw scherm erop (via Phonegigant).

Alles werkte prima, en ineens met 40% batterij telefoon uit. Daarna werd deze heet bij de chip onder de back facing camera.

Als dit kortsluiting zou zijn door het imitatie scherm zou dit al eerder gebeurt moeten zijn toch?

Heb nieuwe batterij getest, nieuwe lighting/speaker part. Nada, lijkt eerder op een processor fout.

Zit nu met een dure iPhone 6s die onbruikbaar is. Any idea's??
Je kunt beter een nieuw topic openen, in plaats van een 2 jaar oud topic te kapen. Zeker als het hier om een iPhone 6 gaat en jij een iPhone 6s hebt. Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.