Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn ouders gebruiken de pc vooral voor internet/browsen (veel browsers tegelijk open en 2 accounts tegelijk open). Daarnaast gebruiken ze foto-programma's zoals kruidvat/hema etc.
Optioneel in de toekomst: video's/films streamen via WiFi / HDMI naar de TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 700euro inclusief verzendkosten en assemblage. PC zal worden besteld bij Azerty (goede ervaring mee, zowel assemblage als service en garantie)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (gaat vervangen worden binnenkort), muis, keyboard, printer (komt op desktop te staan).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zuinige kwalitatieve voeding omdat pc vaak de hele dag aanstaat. Verder twijfel ik of ik een i3 of i5 moet kiezen. i3 is nu een overkill maar over 6-10 jaar wellicht nodig voor windows 11 of 12.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ik wil stabiele componenten die al een tijd om de markt zijn met goed reviews.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinige en stille PC
Windows + programma's komen op SSD
Foto's /backup komen op 2 of 3 TB schijf
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Voeding - welke kan ik het beste kiezen
RAM - zoveel keuze - welke raden jullie mij aan.
Moederbord + WiFI: mijn ouders sluiten pc aan via WiFi: Is er een betaalbaar moederbord incl. WiFi of welk moederbord moet ik kiezen met welke WiFi adapter
Hebben jullie nog een tip voor een design monitor - prijs +-200e?
Dank alvast.
Eerste opzet die ik heb gemaakt:
(windows licentie koop ik los voor +-25e)
Mijn ouders gebruiken de pc vooral voor internet/browsen (veel browsers tegelijk open en 2 accounts tegelijk open). Daarnaast gebruiken ze foto-programma's zoals kruidvat/hema etc.
Optioneel in de toekomst: video's/films streamen via WiFi / HDMI naar de TV.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 700euro inclusief verzendkosten en assemblage. PC zal worden besteld bij Azerty (goede ervaring mee, zowel assemblage als service en garantie)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (gaat vervangen worden binnenkort), muis, keyboard, printer (komt op desktop te staan).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zuinige kwalitatieve voeding omdat pc vaak de hele dag aanstaat. Verder twijfel ik of ik een i3 of i5 moet kiezen. i3 is nu een overkill maar over 6-10 jaar wellicht nodig voor windows 11 of 12.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ik wil stabiele componenten die al een tijd om de markt zijn met goed reviews.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zuinige en stille PC
Windows + programma's komen op SSD
Foto's /backup komen op 2 of 3 TB schijf
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Voeding - welke kan ik het beste kiezen
RAM - zoveel keuze - welke raden jullie mij aan.
Moederbord + WiFI: mijn ouders sluiten pc aan via WiFi: Is er een betaalbaar moederbord incl. WiFi of welk moederbord moet ik kiezen met welke WiFi adapter
Hebben jullie nog een tip voor een design monitor - prijs +-200e?
Dank alvast.
Eerste opzet die ik heb gemaakt:
(windows licentie koop ik los voor +-25e)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 116,15 | € 116,15 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 31,73 | € 31,73 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 73,95 | € 73,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 550,53 | |
[ Voor 4% gewijzigd door maxkranendijk op 20-11-2016 22:36 ]