Even een leuke case:
Mijn keukenkastjes zijn zojuist spontaan, terwijl ik stond te koken, van de muur af gekomen, en hebben hun inhoud over mijn aanrecht, vloer, verdeeld... Nu is mijn serviesgoed, kruiden, etc, etc... in 1000000 stukjes uitgesmeerd over de vloer.
De keuken is natuurlijk van mijn verhuurder, schade daaraan ook neem ik aan? Hoe zit het met de schade aan mijn inboedel? is dat ook voor mijn verhuurder omdat het indirecte schade is? of is dit voor mijn inboedelverzekering?
Een fotootje voor't idee, het mag duidelijk zijn dat de rest dus in op de grond ligt:
Even googlen leert me:
niet leuk!)
Mijn keukenkastjes zijn zojuist spontaan, terwijl ik stond te koken, van de muur af gekomen, en hebben hun inhoud over mijn aanrecht, vloer, verdeeld... Nu is mijn serviesgoed, kruiden, etc, etc... in 1000000 stukjes uitgesmeerd over de vloer.
De keuken is natuurlijk van mijn verhuurder, schade daaraan ook neem ik aan? Hoe zit het met de schade aan mijn inboedel? is dat ook voor mijn verhuurder omdat het indirecte schade is? of is dit voor mijn inboedelverzekering?
Een fotootje voor't idee, het mag duidelijk zijn dat de rest dus in op de grond ligt:

Even googlen leert me:
Waar kan ik nu het beste heen met deze schade (en een grapjas die kliko zegtOnverwachte schade ander verhaal
Als zich plotseling een (onverwacht) gebrek voordoet dat tot schade in of aan huis leidt – bijvoorbeeld als door storm een raam sneuvelt en de binnenkomende regen schade veroorzaakt – is dat de verhuurder niet vanzelfsprekend toe te rekenen en is hij niet per definitie schadeplichtig. Dat kan weer anders zijn als het raam al gebrekkig was en de verhuurder dat wist, omdat u hem dat ook al eerder schriftelijk had gemeld.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.