Sony MDRV700DJ

Pagina: 1
Acties:

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:28
heeft iemand ervaring met deze hoofdtelefoon en weet waar ik 'm voordelig kan kopen ? (liefst NL site)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ja
zit wel lekker op je kop enzo,
maar waar wil jij hem voor gebruiken als ik vragen mag?

en goedkoopst heb ik hem voor ong 320 piek gezien, ik weet alleen niet meer waar

in buitenland is dit ding nog duurder (USA bijv.)

• wibblemoo
hij moet aan me draaitafels

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

is wel een goede koptelefoon ja,
alleen als je niet weet wat het voordeel ervan is, en het wilt kopen omdat carl cox en tiesto het gebruiken, dan kan je beter ook ff andere koptelefoons proberen

ik heb nog geen slechte verhalen gehoord over de ProDJuser, (http://www.prodjuser.nl)
kost maar rond de 130 pieken
en dat is al gauw zo'n 2,5 keer goedkopern dan de sony,
ook heb je een MDRV500DJ
kost iets van 180 d8 ik (kan het fout hebben)
is het kleine zusje van de 700 dus

gewoon ff alles uitproberen in een winkel

en wel eentje met gesloten kop (de hierboven hebben allemaal gesloten kop, so don't worry)

• wibblemoo
nou ik koop nooit iets omdat het het duurste is en dus meteen het beste, een vriend van mij heeft er 1 en is er best tevreden over en ik heb 'm al eens mogen lenen.. ik vroeg me alleen af wat andere mensen er van denken...

• wibblemoo
en het oog wil ook wat ;)

Verwijderd

Cool ik heb die headphone (ook voor draaien) en hij werkt als een zonnetje , hij geeft een perfect geluid :)

Ik heb hem besteld bij attalos in arnhem www.attalos.nl voor 349 gulden :)

Succes.

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

je kan hem iéts goedkoper krijgen dan 349,- probeer de mediamarkt eens

maar zoals ik al eerder zei, probeer es ook wat andere koptelefoons,
misschien dat je straks al je geld weggeeft voor zoiets, terwijl een goedkoperen zoals de prodjuser al ruim voldoende is voor jezelf

Verwijderd

Die Sony is gewoon de de max. Ik gebruik hem al een tijd en hij zit gewoon perfect en goed geluid , zelfs hard. Ik heb hem toen voor 329,- gekocht.

Verwijderd

//off-t

lol, ed haast en de opticien :)

Verwijderd

www.vogelzang.nl

vond persoonlijk de Sennheiser HD200 nog beter klinken en die kost maar 1/3 van de prijs van de Sony...

Verwijderd

sorry dat ik dit oude ding omhoog kick maar ff een vraagje.

ik kan zo'n koptelefoon voor 120 euro's ja euro's krijgen. vanuit amerika ik ken wel iemand die dat wil meenemen maar nu moet ik nog ff weten of er nog verdere kosten bij komen. invoerrechten,BTW weet ik veel allemaal

thnx :)

Verwijderd

niemand?

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat hij niet goedkoper zal zijn dan hier in Nederland, in Amerika is de BTW nl gruwelijk laag. Of hij moet hem langs de douane smokkelen natuurlijk...

Het geluid van die Sony is speicaal voor DJ's gemaakt. Hij klinkt verre van slecht (mag ook wel, voor dat geld), maar hefet een vrij overdreven bass. Tijdens het draaien wel fijn, maar voor de audiofiel niet echt verantwoord...

Ikzelf heb die ProDJUser. Hij heeft natuurlijk een verschrikkelijk conrad-imago, maar voor het geld is het gewoon een hele fijne koptelefoon. Hij klinkt gewoon goed (of goed genoeg om mee te mixen), zit goed op mijn hoofd, en kan absoluut hard genoeg...

Verwijderd

hoezo zouden ze moeilijk gaan doen dan?

het is toch tot een bepaald bedrag dat je invoerrechten moet betalen en de BTW

of weet iemand nog een smokkelmethode

Verwijderd

Daar doet geen douane moeilijk over. Heeft ie niet toevallig een MDspeler ofzo mee. Hangt hij hem gewoon daar aan vast. Zolang je de verpakking en bon niet meeneemt kunnen ze hoog of laag springen. Gewoon volhouden dat het je normale koptelefoon is.

En natuurlijk zo slim zijn om langs het "niets aangeven" naar buiten te lopen :)
Pagina: 1