"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Alle reacties
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Hoe doe ik dit precies? Ik kan wel de webversie van de mail openen, dan worden de afbeeldingen weergeven. Het is echter bij elke email.Switchie schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:10:
Zou je eens kunnen achtehalen naar welke url de niet getoonde afbeelding linkt en of je deze url wel succesvol kunt oproepen vanuit de browser?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
De optie om automatisch te downloaden zit in het "vertrouwenscentrum"
[ Voor 25% gewijzigd door Brahiewahiewa op 21-11-2016 03:04 ]
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Helaas, heb ik die optie niet.Brahiewahiewa schreef op maandag 21 november 2016 @ 02:57:
Wat doet rechtsklikken op de afbeelding (placeholder eigenlijk) en dan kiezen voor "afbeelding downloaden"?

Daar heb ik inderdaad gekeken, maar daar staat dat ik afbeeldingen automatisch wil downloaden, het aanvinken geeft hetzelfde probleem.De optie om automatisch te downloaden zit in het "vertrouwenscentrum"

Dat afbeeeldingen niet direct worden weergegeven is een beveiligings feature omdat met het tonen (en dus downloaden) van afbeeldingen door een adverteerder allerlei leuke dingen gedaan kunnen worden als tracking (welke ontvanger leest welk bericht, etc) en door spammers en kwaadwillenden ook minder frisse dingen tussen die afbeeldingen kan worden gestopt.
Daarom kun je gelukkig voor kiezen om het tonen van de afbeeldingen enkel toe te staan voor afzenders en/of domeinen op de veilige lijst (of mensen in je adresboek/contactpersonen)
Zowel de veilige lijst als adresboek worden apart per account bijgehouden.
Als je dus op het ene account @bol.com toestaat als veilige afzender zodat afbeeldingen direct worden getoond, dan betekent dat niet dat email van bol.com ook goed wordt getoond voor het andere account.
Klik met de rechtermuistoets op het bericht (in de berichtenlijst, niet in de voorbeeldweergave), kies voor Ongewenste e-mail en dan Opties voor ongewenste e-mail. Daar vind je alle opties en ook de lijsten met Veilige en geblokkeerde afzenders. Als je dit per "Postvak IN" bekijkt zul je ook zien dat de lijsten verschillen.
Pas aan naar smaak en behoefte
Verder gekke dingen in afbeeldingen? Gooi je browsercache van Internet Explorer eens leeg? Dat lost ook nog wel eens wat op,
[ Voor 4% gewijzigd door akimosan op 28-11-2016 23:21 ]
Ik heb ingesteld dat ik alle afbeeldingen automatisch wil downloaden, ongeacht of het een veilige afzender is of niet.
De afbeeldingen willen nu weer normaal laden maar ik vermoed dat het morgen weer heel anders kan zijn en om alles aan de veilige afzenders te voegen lijkt me redelijk wat werk. Verder is de spamfilter van Google toch voldoende want alles wat binnenkomt is van LinkedIn, YouTube e.d. dus gewoon safe?