Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Hallo,

Ik maak gebruik van Office 2016 en hierbij zijn er meerdere adressen actief (4 in totaal, waarvan 2 actief). Bij mijn hoofdaccount worden afbeeldingen geladen zoals het hoort.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/soIhy/5c9d6bf5bc.jpg

Wanneer ik emails open vanaf mijn andere account, worden de afbeeldingen niet geladen. Ik krijg deze ook op geen mogelijkheid geladen.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/soImd/037c4c0253.png

Wanneer ik echter via mijn browser de email wil bekijken, wordt de email correct weergeven. Het lijkt me dus dat er ergens een fout zit in de instellingen van Outlook, echter kan ik deze niet vinden. Iemand die een oplossing heeft of een tip waar ik dit kan aanpassen?

Update het lijkt te zijn opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Meg op 28-11-2016 13:03 ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zou je eens kunnen achtehalen naar welke url de niet getoonde afbeelding linkt en of je deze url wel succesvol kunt oproepen vanuit de browser?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Switchie schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:10:
Zou je eens kunnen achtehalen naar welke url de niet getoonde afbeelding linkt en of je deze url wel succesvol kunt oproepen vanuit de browser?
Hoe doe ik dit precies? Ik kan wel de webversie van de mail openen, dan worden de afbeeldingen weergeven. Het is echter bij elke email.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat doet rechtsklikken op de afbeelding (placeholder eigenlijk) en dan kiezen voor "afbeelding downloaden"?

De optie om automatisch te downloaden zit in het "vertrouwenscentrum"

[ Voor 25% gewijzigd door Brahiewahiewa op 21-11-2016 03:04 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op maandag 21 november 2016 @ 02:57:
Wat doet rechtsklikken op de afbeelding (placeholder eigenlijk) en dan kiezen voor "afbeelding downloaden"?
Helaas, heb ik die optie niet.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/sprFV/d5c88a2c2c.png
De optie om automatisch te downloaden zit in het "vertrouwenscentrum"
Daar heb ik inderdaad gekeken, maar daar staat dat ik afbeeldingen automatisch wil downloaden, het aanvinken geeft hetzelfde probleem.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/sprJw/76b8516eb5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Het probleem is weer terug, iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Meerdere adressen als in meerdere accounts binnen 1 Outlook profiel?

Dat afbeeeldingen niet direct worden weergegeven is een beveiligings feature omdat met het tonen (en dus downloaden) van afbeeldingen door een adverteerder allerlei leuke dingen gedaan kunnen worden als tracking (welke ontvanger leest welk bericht, etc) en door spammers en kwaadwillenden ook minder frisse dingen tussen die afbeeldingen kan worden gestopt.

Daarom kun je gelukkig voor kiezen om het tonen van de afbeeldingen enkel toe te staan voor afzenders en/of domeinen op de veilige lijst (of mensen in je adresboek/contactpersonen)
Zowel de veilige lijst als adresboek worden apart per account bijgehouden.

Als je dus op het ene account @bol.com toestaat als veilige afzender zodat afbeeldingen direct worden getoond, dan betekent dat niet dat email van bol.com ook goed wordt getoond voor het andere account.

Klik met de rechtermuistoets op het bericht (in de berichtenlijst, niet in de voorbeeldweergave), kies voor Ongewenste e-mail en dan Opties voor ongewenste e-mail. Daar vind je alle opties en ook de lijsten met Veilige en geblokkeerde afzenders. Als je dit per "Postvak IN" bekijkt zul je ook zien dat de lijsten verschillen.

Pas aan naar smaak en behoefte :)

Verder gekke dingen in afbeeldingen? Gooi je browsercache van Internet Explorer eens leeg? Dat lost ook nog wel eens wat op,

[ Voor 4% gewijzigd door akimosan op 28-11-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Ja, ik heb meerdere adressen bij 1 profiel (4 totaal), waarvan 2 echt actief.

Ik heb ingesteld dat ik alle afbeeldingen automatisch wil downloaden, ongeacht of het een veilige afzender is of niet.

De afbeeldingen willen nu weer normaal laden maar ik vermoed dat het morgen weer heel anders kan zijn en om alles aan de veilige afzenders te voegen lijkt me redelijk wat werk. Verder is de spamfilter van Google toch voldoende want alles wat binnenkomt is van LinkedIn, YouTube e.d. dus gewoon safe?

Pagina: 1