Intel Core i7 3770, 16GB RAM, 1TB SSD, ATI Radeon RX 500 XT, Linux Mint Cinnamon 22.2
Zoom staat op 100% ?
Heb zelfde versies en geen issues.
[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 20-11-2016 19:01 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Fijn dat het zo snel opgelost kan worden.
Intel Core i7 3770, 16GB RAM, 1TB SSD, ATI Radeon RX 500 XT, Linux Mint Cinnamon 22.2
Misschien kun je eens kijken naar CookiesOK, die doet ik vermoed hetzelfde (de irritante melding automatisch weghalen) en daarmee kun je Tweakers wel bezoeken.Uruk-Hai schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:49:
Batch heeft gelijk. Ik heb de extensie "I don't care about cookies" uitgeschakeld (verwijderen hoeft niet) en tweakers.net werkt weer als vanouds
Fijn dat het zo snel opgelost kan worden.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Laat even weten of je dan geen problemen hebt als je de cookies hebt verwijderd. :-)Uruk-Hai schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:06:
OK, ik heb "I don't care about cookies" nu verwijderd en CookiesOK geïnstalleerd.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
CookiesOK laat bij mij de cookies warning nog steeds zien; praktisch gezien heb je er dus weinig aan.
Weet iemand een cookies warning remover die wel werkt?
Je stelt precies dezelfde vraag hier. Valt me mee dat je geen topic opent ervoor.
Heb hem daar beantwoord.
[ Voor 27% gewijzigd door Rupie op 05-12-2016 18:44 ]