Tweakers.net werkt niet meer in Google Chrome

Pagina: 1
Acties:

• Uruk-Hai
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11 11:17
Telkens als ik met 64-bit Google Chrome op mijn Windows 10 (versie 1607, 64-bit) naar tweakers.net wil gaan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.ivokremer.nl/img/forafun/tweakersnet-in-chrome.jpg

Hier heb ik sinds afgelopen week ineens last van.

Als ik Firefox gebruik heb ik dit probleem niet.

Ik heb al elders gekeken op dit forum naar min of meer soortgelijke klachten en iemand suggereerde dat het hier om een NVidia driver probleem kan gaan en dat het daarom kan helpen om hardware versnelling in Chrome uit te schakelen, maar dat heeft niet geholpen.

Heeft iemand hier enige idee van wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit probleem op kan lossen in plaats van het te omzeilen met een andere browser?

Intel Core i7 3770, 16GB RAM, 1TB SSD, ATI Radeon RX 500 XT, Linux Mint Cinnamon 22.2

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:11

DukeBox

loves wheat smoothies

Doe eens een ctrl+shift+r ? Probeer anders eens in incognito ?
Zoom staat op 100% ?
Heb zelfde versies en geen issues.

[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 20-11-2016 19:01 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zie een icoontje naast je adresbalk dat lijkt op een cookie. Heb je toevallig de addon 'cookie-ok' oid? Want die zit waarschijnlijk in de weg, aangezien de achtergrondkleur lijkt op die je krijgt met de cookiewall.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
Hier hetzelfde probleem en het komt door de extensie "I don't care about cookies". Tot een paar dagen geleden is het nooit een probleem geweest en nu ineens wel.

• Uruk-Hai
Batch heeft gelijk. Ik heb de extensie "I don't care about cookies" uitgeschakeld (verwijderen hoeft niet) en tweakers.net werkt weer als vanouds :D

Fijn dat het zo snel opgelost kan worden.

Intel Core i7 3770, 16GB RAM, 1TB SSD, ATI Radeon RX 500 XT, Linux Mint Cinnamon 22.2

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Uruk-Hai schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:49:
Batch heeft gelijk. Ik heb de extensie "I don't care about cookies" uitgeschakeld (verwijderen hoeft niet) en tweakers.net werkt weer als vanouds :D

Fijn dat het zo snel opgelost kan worden.
Misschien kun je eens kijken naar CookiesOK, die doet ik vermoed hetzelfde (de irritante melding automatisch weghalen) en daarmee kun je Tweakers wel bezoeken.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Uruk-Hai
OK, ik heb "I don't care about cookies" nu verwijderd en CookiesOK geïnstalleerd.

• Meg
  • Niet online

Meg

Uruk-Hai schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:06:
OK, ik heb "I don't care about cookies" nu verwijderd en CookiesOK geïnstalleerd.
Laat even weten of je dan geen problemen hebt als je de cookies hebt verwijderd. :-)

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Het probleem doet zich ook voor in Firefox + I don't care about cookies.
CookiesOK laat bij mij de cookies warning nog steeds zien; praktisch gezien heb je er dus weinig aan.

Weet iemand een cookies warning remover die wel werkt?

• Meg
  • Niet online

Meg

Je stelt precies dezelfde vraag hier. Valt me mee dat je geen topic opent ervoor. :/

Heb hem daar beantwoord.

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Goed punt: misschien kunnen de mods deze twee topics samenvoegen?

• Meg
  • Niet online

Meg

Lijkt me niet nodig, anders was dat allang gedaan.knip

[ Voor 27% gewijzigd door Rupie op 05-12-2016 18:44 ]

Pagina: 1