Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• yaron69
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-08-2020
Hallo, ik zoek een goede budget tablet die goed is voor dagelijks gebruik en misschien een maar simpele spellen kan spelen en wel ff op accu kan werken en kwa geheugen maakt niet veel uit want ik zelf nog wel een micro sd.
Gr. Yaron

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

En wat versta jij onder budget?
Hoe groot moet hij zijn?
Wat versta je onder "wel ff" op accu kan werken.

Enige wat je specifiveert is dat je wilt uitbreiden via micro SD (dus waarschijnlijk geen IOS).

En verder wat had je zelf al gevonden en eventueel uitgesloten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• yaron69
Sorry voor slechte uitleg ik bedoel met budget het lieftst vlieftst onder 200 euro en de accu duur het liefst wel 2 uur of langer en grote maakt niet echt uit en ik zat zelf te denken aan een lenovo tab 2 a10

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

Hij krijgt goede reviews op tweakers. Maar kan zo snel niet zien of hij al android 6 heeft (of 7 krijgt).
Dit soort tablets zijn geen "krachtpatsers". Maar prima volgens mij voor dagelijks gebruik.
Zou alleen even kijken hoe het met support zit. Qua android en patches.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• yaron69
Ik zal er naar kijken.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies hoort thuis in Mobile Aankoopadviesforum, normaal gesproken zou ik het topic dan ook verplaatsen. Maar jou openingspost is wel heel erg karig.

Bij het aanmaken van een nieuw topic in de MAA krijg je een template te zien, als je dat template volledig invult kunnen we je het beste helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.