Ontbrekende categorie "Microfoons"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Hallo,

Ik werd er pas weer aan herinnerd dat er in de pricewatch geen categorie is voor Microfoons. Alle gesorteerde microfoons staan in de categorie "Overige audio". Dat zijn er best veel, en het zou ook fijn zijn om voor microfoons specifieke filters te kunnen gebruiken. Ik denk dan ook dat Microfoons zeker hun eigen categorie verdienen, het voelt nu alsof deze ontbreekt. :/

Ik wil overigens daarna best een lijst (in plain text of CSV, of nog iets anders als dat handig is) maken van alle microfoons die dan naar die categorie verplaatst kunnen worden. :)

Groenten,
Pwuts

[ Voor 3% gewijzigd door Pwuts op 20-11-2016 16:50 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Pwuts schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:49:
Hallo,

Ik werd er pas weer aan herinnerd dat er in de pricewatch geen categorie is voor Microfoons. Alle gesorteerde microfoons staan in de categorie "Overige audio". Dat zijn er best veel, en het zou ook fijn zijn om voor microfoons specifieke filters te kunnen gebruiken. Ik denk dan ook dat Microfoons zeker hun eigen categorie verdienen, het voelt nu alsof deze ontbreekt. :/

Ik wil overigens daarna best een lijst (in plain text of CSV, of nog iets anders als dat handig is) maken van alle microfoons die dan naar die categorie verplaatst kunnen worden. :)

Groenten,
Pwuts
Een aparte categorie gaat 'm niet worden, het gaat om te lage aantallen om dit te rechtvaardigen. Wat ik wel ga doen is een extra filter aanmaken, zodat je binnen de categorie kan filteren op alle microfoons. Verdere specs gaan we niet doen, vanwege de lage aantallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Glaanie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:27:
Een aparte categorie gaat 'm niet worden, het gaat om te lage aantallen om dit te rechtvaardigen.
:'( En als ik dan wil filteren op signal-to-noise ratio, self-noise, gevoeligheid, max. SPL, microfoontype en/of aanwezige outputs? Tweakers is een site waar ik dat juist van zou verwachten.. :?

Staan producten in de pricewatch, dan is het handig als ze ook gefilterd en gesorteerd kunnen worden op voor hen specifieke kenmerken. Voor koelkasten en tandenborstels wordt dat ook gedaan, en die hebben een stuk minder te maken met de (oorspronkelijke) doelgroep van Tweakers.

Nu snap ik je punt heel goed, maar de huidige situatie is echt onoverzichtelijk en onhandig voor mensen die een microfoon willen hebben die aan bepaalde voorwaarden voldoet (zoals ik).

Ik heb de afgelopen tijd al meer mensen hierover gehoord en die zijn uiteindelijk via google toch maar naar Thomann/Bax-shop gegaan.

Nou hoop ik dat ik niemand heb aangevallen en dat ik niet aggressief over kom.. Ik probeer slechts een handje te helpen om de pricewatch te verbeteren, zodat ik en anderen er in de toekomst meer plezier van kunnen hebben. :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
We begrijpen je uiteraard hoor :) De categorie ''overige audio'' (met o.a. microfoons) heeft alleen een lagere prioriteit, het is een categorie die niet zo populair is onder onze bezoekers. We zijn met een klein team en kunnen onze tijd maar beperkt indelen.

“Do. Or do not. There is no try.”