Verwijderd
Als je de FSB over de 100Mhz gaat tillen, zou ik zeker zorgen dat je 133Mhz geheugen hebt. Om problemen te voorkomen lijkt me dat wel zo verstandig.
Als je dan toch gaat kopen kan dat extra tientje er ook nog wel af... beter voor later.
loading...
Verwijderd
Mushkin pc150
Kan je lekker standard op 150MHz klokken op 2:3:2
misschien kan je er nog wel meer uithalen.
And moet je gaan voor crucial geheugen. Corsair is namelijk wel errug duur.
Kan je lekker standard op 150MHz klokken op 2:3:2
misschien kan je er nog wel meer uithalen.And moet je gaan voor crucial geheugen. Corsair is namelijk wel errug duur.
<<copy paste>>
kijk wel uit met die 133mhz geheugen,
de langzamere 133 met cl 3,3,3 is niet echt sneller dan 100mhz cl 2,2,2 (die je trouwens ook op 133mhz kan zetten)
veel bedrijven weten niet wat ze hebben
(dus vaak cl 3,3,3 is ook goedkoper)
als je niet de specs kunt vinden koop het niet !!
ik heb zelf mushkin memory (high performance 1333mhz cl 2,2,2 tested(gaat zeker tot 150mhz))gekocht www.mushkin.com (verkopen ook onder rembours
internationaal)
is een stukkie duurder maar dan weet je zeker dat je goed spul hebt
<</copy paste>>
had dit al in een andere post gebruikt
maar volgens mij mistaat het hier ook niet
kijk wel uit met die 133mhz geheugen,
de langzamere 133 met cl 3,3,3 is niet echt sneller dan 100mhz cl 2,2,2 (die je trouwens ook op 133mhz kan zetten)
veel bedrijven weten niet wat ze hebben
(dus vaak cl 3,3,3 is ook goedkoper)
als je niet de specs kunt vinden koop het niet !!
ik heb zelf mushkin memory (high performance 1333mhz cl 2,2,2 tested(gaat zeker tot 150mhz))gekocht www.mushkin.com (verkopen ook onder rembours
internationaal)
is een stukkie duurder maar dan weet je zeker dat je goed spul hebt
<</copy paste>>
had dit al in een andere post gebruikt
maar volgens mij mistaat het hier ook niet
Kun je geheugen op 2:2:2 zetten zonder dat je geheugen beschadigd (m.a.w. kapot gaat)?
Hé, wacht effe,
betekent dat dat ik op mijn moederbord (100Mhz) waar al een 64 Mb 100Mhz reepje inzit, ook een 133 Mhz reepje bij kan plaatsen, of sla ik dan een stap over ?
betekent dat dat ik op mijn moederbord (100Mhz) waar al een 64 Mb 100Mhz reepje inzit, ook een 133 Mhz reepje bij kan plaatsen, of sla ik dan een stap over ?
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
dat kan erin, alleen gaat het dan geen 133 MHz lopen ivm je 100 MHz mem.
Ja dat kan... alleen heb je kans dat ze niet echt graag samen willen werken... maar dat heb je ook bij 2 verschillende reepjes pc 100..
ze moeten natuurlijk wel allebei op dezelfde snelheid (en cas instellingen) werken..
dus als je geheugen bij wil kopen kan je inderdaad het beste pc133 bijkopen... alleen 'k zou wel met de leverancier afspreken dat je het kan ruilen mocht het niet goed werken...
ze moeten natuurlijk wel allebei op dezelfde snelheid (en cas instellingen) werken..
dus als je geheugen bij wil kopen kan je inderdaad het beste pc133 bijkopen... alleen 'k zou wel met de leverancier afspreken dat je het kan ruilen mocht het niet goed werken...
brakius,
ja, als je 100mhz mem op cas 3,2,2
of 3,3,3 hebt en je verandert de tijden in je bios
(spd uitzetten zelf invoeren)
je molt je geheugen er niet mee maar je moet het gewoon proberen als ie stabiel loopt op 2,2,2 dan heb je geluk (en kun je de fsb nog wel wat hoger zetten
)
ja, als je 100mhz mem op cas 3,2,2
of 3,3,3 hebt en je verandert de tijden in je bios
(spd uitzetten zelf invoeren)
je molt je geheugen er niet mee maar je moet het gewoon proberen als ie stabiel loopt op 2,2,2 dan heb je geluk (en kun je de fsb nog wel wat hoger zetten
)
Pagina: 1