Een opnieuw geïnstalleerde computer met windows 7 SP1 Ultimate en alle updates. Deze gaat na enkele tiental minuten uit , Windows wordt afgesloten. Ook hoor je soms één piepje. In de logboeken is niets terug te vinden. Wel zag ik nog een soort van input "bn -/ bn -/" Net alsof het toetsenbord vastloopt en dit de computer crasht/doet afsluiten? Het gaat om een PS/2 toetsenbord. Heb wel gehoord van computer bevriezing bij het aansluiten van een PS/2 keyboard maar dit..
Als je het toetsenbord loskoppelt en dan de PC start, blijft 'ie dan draaien?
Hier stond een dode link.
Het probleem lijkt opgelost te zijn met een ander keyboard. Toch vreemd dat Windows zo netjes afsluit zonder foutmeldingen..
Geen foutmelding, maar ook geen "informational" dat het OS netjes is afgesloten? Anders sluit het OS niet netjes af en kan het OS ook geen melding maken als die crashed. Misschien wel terug te zien in een dump, maar gezien het is opgelost zou ik me niet druk meer makenBrazza schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:40:
Het probleem lijkt opgelost te zijn met een ander keyboard. Toch vreemd dat Windows zo netjes afsluit zonder foutmeldingen..