Toon posts:

mxstream snelheden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat er al wat topics zijn geweest over mxstream maar ik vroeg me toch nog wat dingen af

je kunt kiezen voor 512/64 of 1024/256
maar die snelheden haal je toch nooit ?
als je op mordax.com kijkt is het zon beetje overal, althans in drukke gebieden met mxstream toch zo rond de 50/60kbps downstream
is dat echt zo laag ??? het moet toch 512kbps zijn ? of is dat kilobit ofzo ??
en hoe snel is het dan met 1024/256 ?

en welke provider is nu eigenlijk het snelste ? ik kan helaas niet kiezen voor cistron of scarlet ofzo :'(
en dat zit er volgens cistron voorlopig niet in, zeker dit jaar niet en in 2002 waarschijnlijk ook nog niet, dan komen eerst brabant en gelderland aan bod
wat ik wel vreemd van want in alphen is het nu wel en dat is hier niet zo ver vandaan..

maar ik kan dus kiezen tussen :

Planet Internet
Euronet
Zon
HCCnet
XS4ALL
World Online
en Wanadoo maar die zal ik aangezien ik nu cable wanadoo heb niet zo snel kiezen :)
ook al heb ik gelezen dat wanadoo adsl niet van casema is en dus gewoon wel snel....
is dit echt zo ?

welke zal ik kiezen ?
liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk :)
ik zal denk maar basic nemen want het is al vrij duur voor snelheden van 50kbps...als dat zo is dan :'(

en hoe zit het met datalimiet ?
overal staat van die fair use policy shit
hoeveel is dat nou ongeveer gemiddeld dan ?

en de meeste providers bieden ook wel aardig wat hostingruimte enzo, dat vind ik eigenlijk wel lomp omdat mensen die het niet gebruiken daarvoor ook betalen eigenlijk

maar is dat wel een beetje goed ? want ik zit nu gewoon bij een betaalde host maar bijv xs4all biedt 50mb schijfruimte en 5 gb dataverkeer, dat is best wel wat
maar zijn de snelheden ook goed daarbij ?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:02

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mxstream Basic is 512 kilobits/s downstream en dat resulteert in een downloadsnelheid van tussen de 50 en 60 kiloBytes per seconde. kbps = kilobits/s en kBps = kiloBytes/s.

En inderdaad Wanadoo ADSl is niet van Casema!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
de snelste provider staat ook op mordax.nl

gewoon ff kijken.

ik heb zelf geen ADSL

maar ik meen dat XS4ALL goede service heeft enzo en goede speeds levert en HCC-net is ook wel goed.

er zijn nog wel meer providers, maar dat staat dan bij mordax, welk abbo snel is enzo van welke provider

Verwijderd

Topicstarter
hm ik had toch wel wat meer verwacht
een vriend van me in gouda haalt met mxstream wel tot 100kBps zegt ie...
nahja het is beter als 4kBps maximaal met wanadoo
ik neem dan denk maar xs4all
want vreemdgenoeg is dat pakket bij hccnet dacht ik 425 ofzo terwijl het bij de rest 275 is

en nog een vraagje daarover, bij de mxstream site en sommige providers staat dat vandaag die actie van 150 piek korting afloopt maar bij euronet bijv staat tot december ..
wat is het nu ? kan toch niet verschillen omdat kpn dat toch doet...

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:02

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op zaterdag 30 juni 2001 11:53 schreef effex het volgende:
hm ik had toch wel wat meer verwacht
een vriend van me in gouda haalt met mxstream wel tot 100kBps zegt ie...
nahja het is beter als 4kBps maximaal met wanadoo
ik neem dan denk maar xs4all
want vreemdgenoeg is dat pakket bij hccnet dacht ik 425 ofzo terwijl het bij de rest 275 is

en nog een vraagje daarover, bij de mxstream site en sommige providers staat dat vandaag die actie van 150 piek korting afloopt maar bij euronet bijv staat tot december ..
wat is het nu ? kan toch niet verschillen omdat kpn dat toch doet...
Het kan zijn dat verschillende providers verschillende acties voeren. Ik zou zeggen kijk even rond bij meerdere providers wat de abbo's precies inhouden.

Als die vriend 100 kB/s haalt heeft hij waarschijnlijk een Plus/Extra abbo (1024 kbit/s), want met Mxstream Basic is dit onmogelijk.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.