Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 2 keer een nvidia shield pro (of een 16GB versie) kopen met tevens afstandsbedieningen erbij. Echter, waar koop ik die? Op nvidia's site zijn ze uitverkocht, bij alle online dealers die ik via die site kan vinden zijn ze uitverkocht, hier in de pricewatch kan ik niks meer vinden.

Heeft iemand een idee waar ik nog terecht kan? Of wanneer ze weer te koop zijn bij een alternate of coolblue? Ik zou ze graag in de zak van sinterklaas stoppen om 5 december uit te pakken...

Ik heb nu wat mensen op marktplaats aangesproken, maar veel aanbod is daar niet... dus of dat gaat werken weet ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 11:50 ]

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een nieuwe via marktplaats op de kop getikt, maar zoek er meerdere en heb nog wel een optie op 1 aan de andere kant van Nederland, maar dat is niet helemaal wenselijk met de afstand (wil hem wel ophalen). Dus als iemand nog een winkel weet in het noorden (zeg maar boven de lijn Amsterdam Apeldoorn), hoor ik het graag.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 23:06
Ben ook nog op zoek naar een shield? Iemand idee waar ik er eentje kan vinden (levering in BE)? Geen pro, de gewone.

[ Voor 9% gewijzigd door lapino op 31-12-2016 10:05 ]

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 11:22
lapino schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:05:
Ben ook nog op zoek naar een shield? Iemand idee waar ik er eentje kan vinden (levering in BE)? Geen pro, de gewone.
Even een paar dagen wachten.
Waarschijnlijk wordt deze week nog de nieuwe shield voorgesteld, waardoor je erop vooruit gaat.

Verwijderd

Amazon.de heeft er nog een paar.