Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem dient voornamelijk om te gamen. Ik speel vaak blizzard games (wow, overwatch, heroes of the storm, diablo) of paradox games (europa universalis, stellaris, hearts of iron). Soms run ik ook simulations waar ik wel wat processorkracht voor nodig heb.
Het doel van het systeem is om een computer samen te stellen die krachtig genoeg is voor ultrawide 1440p 100hz (niet op ultra settings)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Totaalprijs incl scherm mag 3000 kosten. Mocht ik er boven gaan is het niet erg maar ik denk dat dit voldoende moet zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik wil de acer predator x34a als scherm gebruiken. Eigenlijk de x34p maar mijn geduld is op
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een nvidia 1070 voldoende moet zijn als ik niet alles op ultra wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf een msi laptopje en ben er wel tevreden van. Daarmee dat ik voor MSI kies in het geval van een gelijkwaardige opstelling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ledjes
Ik heb er de nieuwe samsung SSD bijgezet. Niet de beste prijs/kwaliteit maar ik wil het toch proberen.
Ga je overklokken?
Ja, maar enkel als het simpel kan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de eerste keer dat ik mijn pc ga samenstellen. Ik zou het graag even laten nakijken of alle componenten wel compatibel zijn. Ook of er eventueel betere alternatieven zijn. Of mocht het goedkoper kunnen.
Hartelijk bedankt!
alternatief
Het systeem dient voornamelijk om te gamen. Ik speel vaak blizzard games (wow, overwatch, heroes of the storm, diablo) of paradox games (europa universalis, stellaris, hearts of iron). Soms run ik ook simulations waar ik wel wat processorkracht voor nodig heb.
Het doel van het systeem is om een computer samen te stellen die krachtig genoeg is voor ultrawide 1440p 100hz (niet op ultra settings)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Totaalprijs incl scherm mag 3000 kosten. Mocht ik er boven gaan is het niet erg maar ik denk dat dit voldoende moet zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik wil de acer predator x34a als scherm gebruiken. Eigenlijk de x34p maar mijn geduld is op
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een nvidia 1070 voldoende moet zijn als ik niet alles op ultra wil.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf een msi laptopje en ben er wel tevreden van. Daarmee dat ik voor MSI kies in het geval van een gelijkwaardige opstelling.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ledjes
Ik heb er de nieuwe samsung SSD bijgezet. Niet de beste prijs/kwaliteit maar ik wil het toch proberen.
Ga je overklokken?
Ja, maar enkel als het simpel kan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de eerste keer dat ik mijn pc ga samenstellen. Ik zou het graag even laten nakijken of alle componenten wel compatibel zijn. Ook of er eventueel betere alternatieven zijn. Of mocht het goedkoper kunnen.
Hartelijk bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 359,- | € 359,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 135,- | € 135,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 503,95 | € 503,95 |
| 1 | Corsair Carbide Clear 400C Zwart | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Acer Predator X34A Zwart | € 1.289,- | € 1.289,- |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,43 | € 29,43 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 240,79 | € 240,79 |
| 1 | Intronics Anti-statische polsband | € 6,60 | € 6,60 |